Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Så det är dags imorgon! Det kan jag tänka mig att du är! Håller alla tummar och tår för att du plussar, nu ska det vara din tur :). Hur känner du dig?
Kram
Testade för 1 h sen och det va negativt. Är så jävla trött på detta. Ska ringa rmc senare och diskutera nästa steg.
Tack för era tankar!!! Det hjälper. Har haft en tuff dag. Jag provade att ringa rmc tre gånger, sen gav jag upp tills mamma ringde mig och sa att rmc ringer upp dig! Min mamma asså! Hon förtjänar att bli mormor:)
Har även pratat med ivf nordic, där en läkare ringde upp mig ikväll kl 19.15! Det lutar åt en livmoderspolning den 7/12 och sen antibiotika. Sen blir det nytt plock i januari på ivf nordic. Jag behöver en nytändning någon annanstans.
Hej! Är ny här. Inväntar min mens ( som jag inte vill ha) men då ska blodproverna tas så vi kan göra en utredning på Rmc. Min nyfikna fråga är bara, vad betyder att ni ruvar? Är det efter instättningen?
Jag har en skitdag, skitvecka. Här ligger jag i soffan 1år senare från ivf-starten och är en av dem som inte lyckats bli gravid. Är så jävla ledsen på allt just nu! Den enda fråga dom dyker upp i mitt huvud hela tiden är "När?". Kommer det någonsin gå? Usch, jag ligger på botten just nu.
Jag förstår dig fullständigt ! Jag är där du är också !har varit hemma hela veckan ! Det har snart gått 1 år för mig också och fortfarande inget ! Är sååååååååå rädd att det aldrig ska bli något ! Hittar inget jag kan glädjas över ser bara barn överallt ! Jag vet inte hur jag ska tackla det ! Men du ska veta att du inte är ensam !
Jag har en skitdag, skitvecka. Här ligger jag i soffan 1år senare från ivf-starten och är en av dem som inte lyckats bli gravid. Är så jävla ledsen på allt just nu! Den enda fråga dom dyker upp i mitt huvud hela tiden är "När?". Kommer det någonsin gå? Usch, jag ligger på botten just nu.
Var hittar man styrkan ??
Värdena såg bra ut så det blir ÄP på onsdag! :)