• Kajo

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Hej tjejer! Jag har inte varit här inne på ett tag. Var är du Cina84 i processen? Och du pisten, väntar du på att köra ivf3? Jag har haft bruna flyttningar i 1 vecka nu. Väntar på att mensen ska komma igång. Kram på er!

• Kajo

Jag fick min mens idag, då ska börja med tabletterna ikväll. Ska ringa till rmc och få tid för ul. Jag har ingen testdag än:) hur mår du? Känner du något? Kram

Cina84 skrev 2015-10-25 14:42:29 följande:

Nä men exakt! Vissa dagar är den tanken för stark. Jag tror att det kommer bli tufft denna vecka, för varje dag som närmar sig. Har testdag på lördag, lite tidigt tycker kag men antar att läkaren har koll. Kajo vilken dag hade du testdag?Ja men se där :). Då är det bara att fortsätta att hålla tummarna :).

• Kajo
    Cina84 skrev 2015-10-26 12:48:46 följande:
    Skönt!! Då är du också igång igen :). Nu ligger vi på plus alla här igen ännu det som :).

Ah jag tänkte förra försöket. Jag har fått på dag 13 men är inte det lite tidigt? Jag vet inte om jag känner något, tycker det emellanåt men så tänker jag att det säkert är lutinusen som spökar :|. Kan inte denna vecka bara rusa förbi..

Kram
    Jag har alltid haft testdag 17 dagar efter återföring. Jag tycker det är ganska många dagar, speciellt vid återföring av en blastis.
  • Kajo
    Mirabell skrev 2015-10-27 08:16:13 följande:

Jag har fått testdag 11 dagar efter återföring med blastis, det tycker jag känns tidigt. 

Går ni på rmc i Malmö?
  • Kajo
    Mirabell skrev 2015-10-27 08:16:13 följande:

Jag har fått testdag 11 dagar efter återföring med blastis, det tycker jag känns tidigt. 

Går ni på rmc i Malmö?
  • Kajo
    Cina84 skrev 2015-10-27 15:33:48 följande:

Kajo och Mirabell jag har också haft 17 dgr på de andra försöken. Har dock tyckt att det varit lite konstigt att man ska testa efter lika många dagar oavsett om det är en tvådagars eller en blastis.

Man är ju lite orolig att det ska vara för tidigt men de måste ju ha koll på läget. Har läst lite om att man ska kunna testa redan på dag 8-9 om mam ruvar på en blastis.. Men jag väntar..

När är det testdag? Du har säkert redan skrivit det men är lite virrig:)
  • Kajo
    Cina84 skrev 2015-10-31 10:00:20 följande:
    Det var negativt..skit också! Bara till att på det igen och köra på. Frågan är om vi får köra på denna mens som kommer eller vi måste vänta till nästa mens. Har du koll på det Kajo?
    Förbannat skit, så jäkla tråkigt Cina! Jag känner med dig. Massa kärlek till dig och pojken din!!! <3
    Jag fick väljs själv om vi skulle starta direkt eller inte med ett nytt FET. Vet dock inte om det är samma sak med ett nytt ET. Vi väntade en mens iaf. Jag ska på ul på fre, sen får vi se när det blir återföring. Jag hoppas du kommer på fötterna snabbt och pået igen!! Massa styrkekramar
  • Kajo

Har inte hängt här på ett tag. Vad händer? Var är du Pusheen? Och Cina? Jag fick tillbaka vårt sista ägg igår. Emir pratade dock om att äta antibiotika inför nästa plock då är inte så hoppfull längre. Har läst en del om inflammation och bakterier i livmodern som förhindrar implantation av embryo.

• Kajo
    Pusheen skrev 2015-11-13 22:33:22 följande:
    Fan vad surt :(

Massor av styrkekramar..
    Kajo skrev 2015-11-13 16:27:29 följande:

Har inte hängt här på ett tag. Vad händer? Var är du Pusheen? Och Cina? Jag fick tillbaka vårt sista ägg igår. Emir pratade dock om att äta antibiotika inför nästa plock då är inte så hoppfull längre. Har läst en del om inflammation och bakterier i livmodern som förhindrar implantation av embryo.

Hej Kajo! Har tänkt på dig. Jaha så pass.. Då blir det ett par tunga veckor framöver. Hoppas så att det vill stanna denna gången!

Jag började med nedregleringen igår. Ska ju testa långt protokoll denna gången. Känns helt ok, och jag vill inte vara annat än hoppfull att det ska gå mycket bättre. Vi får se..
    Ok, måste känns skönt att testa något annat! Och att det antagligen kommer ge ett bättre resultat. Jag håller alla tummar och tår. Hur länge nedreglerar man innan man kör igång med sprutor?
  • Kajo
    Cina84 skrev 2015-11-21 14:05:26 följande:

Då vart jag ruvare igen :D, av ett skolexemplar också sa embryologen. Det blev ett till frysen så det får jag vara nöjd över. Nu börjar nästa fas.. Ruvartidens..Igen.. Fjärde gången gillt hoppas jag!

Kram på er alla

Så kul Cina!! När har du testdag? Jag ska testa imorgon och är grymt nervös.
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö