Karin13 skrev 2012-08-23 18:47:03 följande:
Fridalilla: Jag börjar spruta andra dagen i cykeln. Om nu mensen kommer som den ska, så räknar jag med att börja någon gång mellan 15-20 september. Så då borde ÄP bli i slutet av vecka 39, jag kör ju kort protokoll. Hur ser det ut för dig? Hade ju varit roligt om vi ska göra ivf samtidigt! Jag hoppas du har rätt, att vi någon dag sitter där med varsin liten... Tant Groda: Välkommen hit! Då kör vi också igång ungefär samtidigt. Hur ser det ut för dig, kort eller långt protokoll? Sindyrella1983: Så många det finns i omgivning som jag planerat att vara mammaledig tillsammans med. Så många gånger man sett glad ut och sagt: är du gravid, vad roligt! Men för varje gång går man sönder en liten bit till inombords. För min del var det riktigt jobbigt när min syster i våras fick sitt 4:e barn (4:e, bara det känns ju orättvist). Om min första ivf hade lyckats hade våra barn blivit lika gamla, så blev det inte...
Jag ska börja spruta dag 4 i cyklen denna gången. Har med kort protokoll. Beräknat plock är v.40 .:)