Inlägg från: Anonym (....) |Visa alla inlägg
  • Anonym (....)

Vi med explosiva barn!

Min dotter är så. när hon blir arg, inte får som hon vill, då blir hon tokarg och får utbrott och tyväär slåss och svär :( Jobbigt, och ibland vet man inte hur det ska hanteras.. Hon har ingen diagnos och tror hon helt enkelt väldigt bestämd och så är hennes personlighet. Tror inte hon har någon diagnos heller..

Hur gammal e ditt barn? Pojke, flicka? Hur är ditt barn?  

• Anonym (....)

Glömde skriva att, hon är inte sån hela tiden.. Utan det kommer i omgångar, annars e hon väldigt mysig o glad tjej. Hon är väldigt kramig o tycker om attb mysa.. berättar ofta hur mkt hon älskar oss o e hjälpsam o gullig, men de kan också lika fort vända haha.. Oftast går det att avstyra men íbland blir hon arg o slåss.. Men hon vet att det är fel, ber om ursäkt o är verkligen ångerfull.. Kan ju inte vara lätt för henne heller med alla dessa känslor i kroppen..

Hon är en bestämd liten dam, men de är min bestämda lilla dam haha =)   

• Anonym (....)

Här varar inte utbrotten i timmar utan hon blir så hiskeligt arg o skriker, slåss eller svär... Och kastar grejer gör hon med.. Hon är 4,5 år.. På dagis e hon lugn så jag antar att detta händer hos oss, där hennes nära o kära är.. Kan även bete sig så hos farmor o farfar, men inte lika ofta som hemma..

Svar på tråden Vi med explosiva barn!