Inlägg från: Anonym (female) |Visa alla inlägg
  • Anonym (female)

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Andreas Jonsson. Söt och sexig kille. 

• Anonym (female)
    Anonym (Pompe) skrev 2023-06-21 21:23:48 följande:

Bianca Ingrosso är jag lite sugen på.

Yes, Bianca är söt men brorsan Emilio är snäppet vassare tycker jag. 
  • Anonym (female)
    Anonym (Pompe) skrev 2023-06-21 22:00:58 följande:
    Vi kan ta en varsin Ingrosso...
    Ja eller hur! Flört
  • Anonym (female)
    nordas skrev 2023-08-08 08:32:09 följande:
    Du måste mena Oliver eller Benjamin? Emilio är hennes pappa, Pernillas ex.

Tackar! Ja, jag menade Benjamin. Det gick visst lite fort där. Pappa Emilio och bror Oliver har jag ingen koll på. 

Benjamin är hetare än Bianca, mest på grund av hennes läppförstoringar och andra ingrepp som det verkar. Bianca var snyggare naturell men smaken är som baken :) 

• Anonym (female)
    Anonym (M och T) skrev 2023-08-08 14:22:07 följande:

Tuva Novotny och Melissa Horn.
    Man tar miste på Melissa Horn när man hör hennes deppiga texter, sjukt rolig person, och vacker som få. Tuva är otroligt vacker och intelligent.

Bra val :) Tuva ger ett stabilt och redigt intryck samt gillar kameralinsen ansiktsdragen. Melissas realism i lyrik och kul spetsfundigheter fascinerar. Ja, mkt rolig i Så mycket bättre.
  • Anonym (female)
    nordas skrev 2023-08-09 23:27:55 följande:
    Men jag tror hon har haft ihop det med någon, som jag uppfattade det, okänd, men då bara för en natt. Det handlar väl också om att många killar inte vågar ta kontakt med tanke på hennes utstrålning, skönhet och andra skills. I mitt fall skulle det aldrig fungera med tanke på att jag är nästan 23 år äldre, arbetslös, utan förmögenhet och bor på landet 30 mil norr om Stockholm.Troligen skulle jag skita på mig om jag bara såg kvinnan i fråga...
    Stackars dig! Ändå har ju Bianca säkert varit med okända killar så vem vet? I annat fall inrikta dig på en look alike? När en tjej med attityd figurerar i media och har snygg stil brukar yngre tjejer imitera looken, oxå utseende fix. 
  • Anonym (female)
    Anonym (jodå) skrev 2023-08-19 23:54:09 följande:

Laleh! Otroligt vacker och sexig på sitt sätt. Mörka kraftiga ögonbryn, indikerar riklig hårväxt på fler ställen :) Sexig, intelligent och kompetent. Garanterat så även i sängen!

Hahaha! Det e till att dra snabba växlar. Garantistämpel får du som konsument. I am just saying. Flört
  • Anonym (female)

Edward poppis i tråden! Glad

• Anonym (female)
    felicityporter skrev 2023-08-20 18:42:03 följande:

Joel Kinnaman eftersom han är hands down den sexigaste kändisen i Sverige, han har något intressant mörker i sig som jag går igång på. Men Bill Skarsgård kommer på andraplats, han är också sjukt sexig, talangfull och med en sexig blick.

Joel Kinnaman är het. Flört
  • Anonym (female)
    Anonym (jodå) skrev 2023-08-26 00:16:47 följande:
    Ha ha, fattar inte, vad menar du med garantistämpel??
    En person som bedöms som sexig, intelligent och kompetent kan vara ett stolpskott i sängen. Inga garantier. Så menade jag precist. I?m just saying! Allmän reklamationsnämnd gäller vid köp av varor.
  • Anonym (female)
    nordas skrev 2023-08-31 14:11:13 följande:
    Ja jag håller med. Hon var så fin i Skilda världar på 90-talet. Hon är fortfarande attraktiv. Tyvärr upptagen med Alexander Skarsgård.

Såg aldrig Tuva Novotny i Skilda världar men i senare filmjobb. Jätte söt tjej (trebarnsmamma svårt att tro), gör superbra rollgestaltningar och har ngt av girl next door aura. Vill se Tuva i internationella filmprojekt. 

Tja, Alexander Skarsgård är attraktiv mucho. Adderar genast Skarsgård !den yngre! till min lista! Thihi

• Anonym (female)
    Anonym (Persbrandt) skrev 2023-09-03 14:10:42 följande:
    Ingen av dem ligger med tjejer. Men Carola, den slinkan, låg runt rätt bra i sin ungdom. Hon Gjorde allt för att framstå som en liten oskyldig flicka men skenet bedrog.... Hon var väl 17-18 år när hon låg med Leffe strömberg tex.

Mmm, Skenet bedrar rätt rejält i vissa fall i kristna o frireligiösa samfund. Ngn ulv i fårakläder smyger sig in i gemenskapen (ej Carola). 

Okej! Om Carola låg med ex vis Leffe Strömberg kan väl Skogstjej/Skogsman alltid testa när hen är så k-t på na?

Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?