Vilken svensk kändis vill du ligga med?
Andreas Jonsson. Söt och sexig kille.
Andreas Jonsson. Söt och sexig kille.
Bianca Ingrosso är jag lite sugen på.
Tackar! Ja, jag menade Benjamin. Det gick visst lite fort där. Pappa Emilio och bror Oliver har jag ingen koll på.
Benjamin är hetare än Bianca, mest på grund av hennes läppförstoringar och andra ingrepp som det verkar. Bianca var snyggare naturell men smaken är som baken :)
Tuva Novotny och Melissa Horn.
Man tar miste på Melissa Horn när man hör hennes deppiga texter, sjukt rolig person, och vacker som få. Tuva är otroligt vacker och intelligent.
Laleh! Otroligt vacker och sexig på sitt sätt. Mörka kraftiga ögonbryn, indikerar riklig hårväxt på fler ställen :) Sexig, intelligent och kompetent. Garanterat så även i sängen!
Edward poppis i tråden!
Joel Kinnaman eftersom han är hands down den sexigaste kändisen i Sverige, han har något intressant mörker i sig som jag går igång på. Men Bill Skarsgård kommer på andraplats, han är också sjukt sexig, talangfull och med en sexig blick.
Såg aldrig Tuva Novotny i Skilda världar men i senare filmjobb. Jätte söt tjej (trebarnsmamma svårt att tro), gör superbra rollgestaltningar och har ngt av girl next door aura. Vill se Tuva i internationella filmprojekt.
Tja, Alexander Skarsgård är attraktiv mucho. Adderar genast Skarsgård !den yngre! till min lista! Thihi
Mmm, Skenet bedrar rätt rejält i vissa fall i kristna o frireligiösa samfund. Ngn ulv i fårakläder smyger sig in i gemenskapen (ej Carola).
Okej! Om Carola låg med ex vis Leffe Strömberg kan väl Skogstjej/Skogsman alltid testa när hen är så k-t på na?