Inlägg från: Anonym (female) |Visa alla inlägg
  • Anonym (female)

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Swedish model Marcus Schenkenberg definitivt. Så attraktiv! Så sexig :)

Om vi tänker oss ett stenkast utanför landets gränser säger jag bara Stefanos Tsitsipas. Grekisk tennisspelare.

Fantastisk utstrålning. Estetisk tilltalande. Grymt attraktiv som få som en grekisk gud. 

• Anonym (female)
    Tornhöken skrev 2022-10-22 13:42:45 följande:
    Du är en jävel på att kasta sten du! 

Fattar inget! Får inte just jag tycka vad jag vill? 😢

Om sexiga killar med appeal till tusen :)

Absolut my taste.

• Anonym (female)
    Tornhöken skrev 2022-10-22 13:58:36 följande:
    Klart du får tycka vad du vill. Men det blir en jävla långt stenkast till Grekland från Sverige.

Okej! :) ja, visst det är ett långt stenkast till Grekland från Sverige men inom EU gränser. 

Kunde inte låta bli att sväva ut en smula. Såg ju Stefanos Tsitsipas igår spela tennis i Stockholm Open. Supersnygg kille med allt och mer därtill :) Om vi säger så! 

• Anonym (female)
    Tornhöken skrev 2022-10-22 14:14:09 följande:
    Ja han är snygg! 

yes, me Love much 😍 ok då har vi samma taste! 

Kollar om du listat några godingar i tråden. Thi hi. 

• Anonym (female)
    Tornhöken skrev 2022-10-22 14:27:27 följande:
    Jag gillar ju inte killar men han är snygg, det kan jag erkänna 
    Tycker min gubbe oxå säger han. Glömde tillägga jag såg Stefanos på tv n men i alla fall. 
  • Anonym (female)
    Tornhöken skrev 2022-10-22 15:41:03 följande:
    Har du varit i Stockholm hade du säkert kunnat ligga med honom 

Nja, i det avseendet väljer jag klart mycket hellre Marcus Schenkenberg! Another time, another place. Maybe. Maybe. Maybe.

Är inte så mycket inne i just stora åldersgap som däremot en del män/killar här tycks vara i sina val. He, he, he.

• Anonym (female)
    Anonym (Lars) skrev 2022-10-23 08:04:31 följande:

Carola, utan tvekan,men är hon upptagen så funkar även Jessica Andersson med, men helst båda samtidigt. 

Hm, (Lars) Alla vill inte threesome! Alla vill inte samma som du vill. Carola och Jessica i en klass för sig. Carola tar sin kristna tro seriöst. Snackar inte bara som vissa andra gör. Åh, så tjatigt. Men Fantisera på bara, kostar inget, helt gratis;) Väl bekomme! 
  • Anonym (female)

Kompletterar med Greg Duplantis. Ja, svensk-amerikan I know. 

Drar till med Carl Bildt oxå het. En svensk silverräv måste till så klart som har det. I det yttre och i stringens.😊 

• Anonym (female)
    Anonym (Lar) skrev 2022-11-01 04:40:25 följande:

Jag vill knulla  Malena  Ivarsson i skithålet.  Sen slicka i hennes utknullade gamla fitta . Avslutar med Malena äter  min sats  och kissar på mig

Ok det var djärvt även mot en vidsynt sexolog. Undrar vad Malena tyckt om den du?

Nästan bara män som skriver här ju! Undrar vad det beror på? Måste bättra på kvinnliga statistiken lite, men attans också att vi måste hålla oss inrikes i våra val. :(

Så utöver mitt senaste förslag silverräven Carl Bildt får det isf bli hunken Dolph Lundgren. 
  • Anonym (female)
    Djärvt av dig Lar :)
    Anonym (Lar) skrev 2022-11-01 04:40:25 följande:

Jag vill knulla  Malena  Ivarsson i skithålet.  Sen slicka i hennes utknullade gamla fitta . Avslutar med Malena äter  min sats  och kissar på mig

Anonym (female) skrev 2022-11-01 07:25:30 följande:
    Ok det var djärvt även mot en vidsynt sexolog. Undrar vad Malena tyckt om den du?

Nästan bara män som skriver här ju! Undrar vad det beror på? Måste bättra på kvinnliga statistiken lite, men attans också att vi måste hålla oss inrikes i våra val. :(

Så utöver mitt senaste förslag silverräven Carl Bildt får det isf bli hunken Dolph Lundgren. 

Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?