Inlägg från: Anonym (female) |Visa alla inlägg
  • Anonym (female)

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

RaYzLeR skrev 2023-04-16 23:54:14 följande:

Vem vill ha sex med Zlatan? Dryg jävel!  // Skrattande

Exakt, dryga skåningar är väl ingen höjdare som älskare? Zlatan troligtvis mer nice runt 30 Skrattande mindre stöddig. 
  • Anonym (female)
    Anonym (Många, men en är...) skrev 2023-04-17 08:57:45 följande:

Kristin Kaspersen, mogen milf med erfarenhet. Mycket vältränad kropp och vacker för sin ålder och hon har sannerligen "det".
    Hon påstås ibland vara svår att leva med och att samarbeta med, kanske har någon bokstavskombination (?)
    Men med rätt uppmuntran och ett glas vin så lär hon också ska vara ovanligt het och spännande i sängen

Är du säker i dina alla påståenden om folk du aldrig träffat? Livlig fantasi grabben? Kvinnor du noterar, iakttar och ser stylade i TV-rutan. Hahaha. Hur ser då din rätta uppmuntran ut? Vore intressant att veta! Och hur veta nåt om just hennes tändningsmönster? Snacka om vilda och icke verklighetsförankrade fantasier. Nåja, krydda med dem next time du kommer till. Nån som lär vara ovanligt het, spännande och uppfinningsrik i sängen brukar dessutom berika över tid å m ngt färre partnerbyten Kyss hittar rätt fort. Blir liksom aldrig trist. FlörtGör en reality check please Skrattande 
  • Anonym (female)
    Anonym (Persbrandt) skrev 2023-04-17 06:52:06 följande:

När det gäller Erics har jag ordentligt på fötterna. 

Ja, det tror jag oxå.
  • Anonym (female)
    Anonym (Många, men en är...) skrev 2023-04-17 08:57:45 följande:

Kristin Kaspersen, mogen milf med erfarenhet. Mycket vältränad kropp och vacker för sin ålder och hon har sannerligen "det".
    Hon påstås ibland vara svår att leva med och att samarbeta med, kanske har någon bokstavskombination (?)
    Men med rätt uppmuntran och ett glas vin så lär hon också ska vara ovanligt het och spännande i sängen

Okej, här SKA ju fantiseras fritt om kvinnliga och/eller manliga kändisar vi finner attraktiva med det faktor. Så jag ska inte kritisera din livliga tankeverksamhet eller ens som det verkar din lösa anknytning. Din fantasi - bland oräkneliga exempel - innefattar Kristin. Återstår som sagt endast fundera på hur din rätta uppmuntran utöver alkohol ser ut? En extraman? Gruppsex? Dominans/Undergivenhetslekar? Smisk? 
  • Anonym (female)
    Glad
    Anonym (Många, men en är...) skrev 2023-04-18 09:33:42 följande:
    Den damen jag skrev om har jag haft nöjet träffa i verkligheten några gånger, har pratat med och fått en vänskaplig kram (pre corona...).
    Hon tilltalar mig personligen ännu mera i verkligheten än i TV-rutan. Om jag hade baserat mitt inlägg enbart från det jag sett i TV-rutan så hade jag inte skrivit mitt inlägg på detta sätt.
    Gällande vad du kallar hennes tändningsmönster är jag övertygad att hon inte skulle tända särskilt mycket mindre än alla andra kvinnor jag har haft nöjet lära känna.
    Men jag har också lite annan trevlig info, från vad man brukar kalla säker källa, som ger mig lite extra stöd (glöd!) i min uppfattning.

Jag ser fram mot ditt inlägg om en s k kändis som du har träffat och som du vill ligga med?

En specifik man skriver så frekvent på plattformen att man nästan kan tro en sponsring pågår. Tyvärr fabuleras och överdrivs de egna prestationerna och det blir alltid i viss mån svårt att veta när sanning eller kånka gäller rent allmänt anser jag. Mitt val här blir nog kånka. Sorry vännen. Skäms Därmed inte sagt ni är samme debattör. Det vill jag inte påstå. 

Gällande mig själv ja! Har varit i attraktionszon ett par tillfällen med ett par erkänt manliga svenska actionskådespelare men valt avstå ligga. Vill ogärna namnge dem offentligt och vi får därför nöja oss med mina ploj exempel högre upp i tråden. Hehehe. Nåja, en av de nämnda var ärligt talat ett riktigt ligg ämne. Tänder faktiskt inte på just kändisskapet i sig. Inte heller på dryghet. Gör du så???

• Anonym (female)
    Sk007 skrev 2023-04-19 09:15:53 följande:
    Helena är verkligen bedårande!
    Hon tycks knappt åldras!
    Åldersfixerad man?! Hur gammal är du då? Åldras du själv med behag? Objektivt tack! Underlig ålderskommentar. 
  • Anonym (female)

Nils van der Pool så klart! Flört

Vältränad, snygg och muskulös. Mkt sexig. 

• Anonym (female)

• Anonym (female)

• Anonym (female)

Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?