Inlägg från: Anonym (female) |Visa alla inlägg
  • Anonym (female)

Vilken svensk kändis vill du ligga med?

Anonym (Anonymisk) skrev 2022-11-01 08:47:54 följande:

Vill å vill, men om jag leker med tanken i 10 min; Khaddi Sagnia tex! (stavning?)

Utseende och hudfärg blir ju häftigt, hon sprider djungelfeber :D
    Något säger mig hon är lite nymfomanisk med, men vad vet jag?

Nä precis, du vet inte ett skit om Khaddi Sagnia i sin söta skönhet är nymfomanisk, frigid eller lesbisk. Hur som gäller marknadens krafter. Spekulera är gratis. 

• Anonym (female)
    Anonym (Anonymisk) skrev 2022-11-01 10:38:27 följande:
    Haha Sticks and stones may break my bones, but there will always be something to offend a feminist.

ha,ha,ha. Vår konversation i tråden har nada med feminism att göra. Och det vet du mycket väl själv. Om du tänker efter. Din spelevink. 
  • Anonym (female)
    Anonym (Taylor) skrev 2023-04-15 23:04:40 följande:

Glömde fotbollsspelaren Lotta Schelin. Enormt sexig och charmig! Synd att hon är lesbisk och gift med sin partner.

Jag har hittat en bild av henne i fotbollströja där man tydligt ser bröstvårtorna sticka ut. Mums! Skulle gärna ha varit där.

Hon är också så charmig när man ser henne på tv. På något sätt är hon osymmetrisk i ansiktet, vet inte riktigt vad det är, men om man ser på ögonen så ser de lite olika ut. Om de är olika öppna eller sitter olika högt har jag inte blivit klok på.

Hon närmar sig väl snart 40, så kanske har jag fortfarande chans på henne?

Nja, beror på din ålder å oxå vad du har att komma med. Över 50 plus går inte. Du behöver här göra ett könsbyte om du inte redan är flicka. Du måste själv vara en kändis med medel på banken och de rätta kontakterna i ditt nätverk. De kriterierna behöver de flesta tyckare fylla med beröm godkänt. Innan det kan bli tal om att rumla runt på höskullen tillsammans med någon av namngivna snygga kvinnor eller män. Tråna och längta som tonåringar med sina idoler höjda till skyar går säkert bättre.I förpubertal fas. Så fantisera på bara. Det kostar inget. Hur ser vardagen ut kan man fråga sig? Vissa fantiserar mer levande än andra gör. Uttråkad? Trist vardag?
  • Anonym (female)
    Anonym (Larsa) skrev 2023-04-15 01:02:44 följande:

Malena Ivarsson.  Regina Lund.  Frida och Ebba.  Frode. Renée. Johanna mfl

Hoppla, hoppla. Du täcker visst in alla kategorier utan någon urskiljning. En klassisk allätare utan nån särskild smak? Tänd på exakt alla i alla sammanhang? 
  • Anonym (female)
    Hellishen skrev 2023-04-16 08:53:38 följande:

Alexander Skarsgård.

Äntligen nån här som är en gnutta selektiv. På gudsförgätna plattformar som den här. Undrar nämligen hur det känns varje kväll att som kvinna sitta intill nån äldre karl i TV soffan: som i smyg dräglar efter VARENDASTE sångerska, skådespelerska eller idrottstjej han ser och utan nån urskillning? Kunde i alla fall inte jag uppskatta. Som dessutom har långt gångna sexistiska fantasier om en svart längdhopperska som om hon vore nymfoman. Karlsloken vet inte ett dyft om den saken. Bör istället snarast kastas ut från det bekväma sofflocket. Tack och hej. Hen får ge dig ut på jakt, en verklighetspräglad sådan. Enstaka attraktioner hit och och dit är väl normalt. Men inte en projicering av egna gränslösa tankar. 
  • Anonym (female)

Nymfomani = överdriven sexdrift i ICD-10. Hypersexualitet kan bero på många saker. Bl a förhöjda testosteron nivåer eller en endokrin störning. Går att få viss hjälp med. Tror inte en sekund nämnd längdhopperska har den problematiken. En obehaglig projicering. 

• Anonym (female)
    Anonym (Persbrandt) skrev 2023-04-16 12:33:38 följande:

Allmän åkomma bland längdhopperskor..... Erica Johansson låg med allt och alla på sin tid

Nej, är säker på att längdhopperskor inte är mer hypersexuella än andra kvinnor. Erica Johanssons fall är mest anekdotisk. Vänder mig mot all sorts smygrasism inkluderande ytliga spekulationer om någons sexuella drive eller kapacitet baserad på hudfärg eller på idrottsliga prestationer. Om nån törs resonera i de banorna eller än värre blottar sina hutlösa fördomar på en offentlig plattform behöver hen ha ordentligt på fötterna.
  • Anonym (female)
    Drottningen1970 skrev 2023-04-16 19:22:55 följande:

Zlatan

Zlatan Ibrahimovic:s appeal var ödmjukt och charmigt till tusen runt trettio. 
  • Anonym (female)

Sen har nog tuppkammen vuxit till väl mycket? Attraktion handlar om en kombination av det yttre och av en inre attityd. 

Svar på tråden Vilken svensk kändis vill du ligga med?