Anonym (Taylor) skrev 2023-04-15 23:04:40 följande:
Glömde fotbollsspelaren Lotta Schelin. Enormt sexig och charmig! Synd att hon är lesbisk och gift med sin partner.
Jag har hittat en bild av henne i fotbollströja där man tydligt ser bröstvårtorna sticka ut. Mums! Skulle gärna ha varit där.
Hon är också så charmig när man ser henne på tv. På något sätt är hon osymmetrisk i ansiktet, vet inte riktigt vad det är, men om man ser på ögonen så ser de lite olika ut. Om de är olika öppna eller sitter olika högt har jag inte blivit klok på.
Hon närmar sig väl snart 40, så kanske har jag fortfarande chans på henne?
Nja, beror på din ålder å oxå vad du har att komma med. Över 50 plus går inte. Du behöver här göra ett könsbyte om du inte redan är flicka. Du måste själv vara en kändis med medel på banken och de rätta kontakterna i ditt nätverk. De kriterierna behöver de flesta tyckare fylla med beröm godkänt. Innan det kan bli tal om att rumla runt på höskullen tillsammans med någon av namngivna snygga kvinnor eller män. Tråna och längta som tonåringar med sina idoler höjda till skyar går säkert bättre.I förpubertal fas. Så fantisera på bara. Det kostar inget. Hur ser vardagen ut kan man fråga sig? Vissa fantiserar mer levande än andra gör. Uttråkad? Trist vardag?