• Julifru

Interjuvas av Amelia i morgon! Hjälp önskas..

I morgon ska jag interjuvas av Amelia om hur det känns att vara ofriviligt barnlös!
    Repotaget handlar mesta dels hur man orkar vart man hittar sin energi och hur förhållandet påverkas!
    Var lite vidskeplig innan och visste ej vad jag ville men nu vet jag och det känns rätt som detta är en stor del i vårat liv nu!
    Nu undrar jag lite om ni har några förslag på vad ni känner som är viktigt att få med.
    Självklart handlar detta om mitt liv och jag som ska känna mina känslor så ni inte missuppfattar mig

Men vad tycker ni är viktigt att vår omgivning vet?
    Tack goa ni!
    Kram Anna

• Svar på tråden Interjuvas av Amelia i morgon! Hjälp önskas..
  • Julifru

Tack snälla detta håller jag med om.. Nu vet jag ju ej frågorna ..
    Mera?

• Julifru

Ingen aning om när det kommer komma ut mm så var inte arga på mig om det ni sagt inte kommer med
    Vet ej hur det läggs upp!
    Om pco kan jag nog redan nu säga att det inte blir nått om tyvärr då jag inte kan nått om det och det kommer handla om det problemet jag har! *endometriosen*

Fast i det hela är det den känslomässiga delen som ska vara med!

• Julifru

Kurre: Den är inte anonym denna artikeln!

• Julifru

Infinitive: Jo jag vet mina svar om energin och styrka mm det var bara upplägget jag ville visa hur det kommer läggas upp!
    Tack för svar! kramar

• Julifru

Rhonda: Det är därför jag är så öppen med min omgivning just och berättar att jag vill gärna veta om deras barn och dom får lyssna på mig mm annars hade inte mitt liv funkat i alla fall som att dom flesta har 2 barn redan i min omgivning!
    Men det tog sin tid men mår mkt bättre av den person jag är idag!
    Tack snälla för ditt stöd

• Julifru

Åh vad bra ni alla skriver 99% så känner jag med nu som jag skrivet innan vet jag ej hur det kommer se ut men detta är ju en bra tråd att få skriva av sig

• Julifru

Tack snälla ni jag vet inte hur jag skulle klara mig utan denna sidan faktiskt!
    I morgon är det dax..
    Men jag vet ej nått så vi får se tror det mest blir hur man har känt under åren som gått vad man tänkt och orkat mm

TACK NI ÄR UNDERBARA!!!

• Julifru

Hej på er goa ni!
    Sitter fortfarande med handsvett
    Hon var underbar!!!
    Blev ledsen några gånger när alla känslor kom upp men det är bara nyttigt man ska inte undangömma dom!
    Tyvärr blev inte det som vi diskuterat här med så..
    Utan det handlade om varför vi inte kan få barn och sen känslorna hur jag tänkte efter första misslyckandet eller hur man ändras som person * kan inte säga att *** tyckte så *
    Utan allt var hur JAG upplevde det!
    Hon ska skriva rent det i helgen ska bli kul att läsa..
    Tack för ni finns där ute kan ju skriva av oss här i denna tråd om känslor mm ändå?
    Känner mig omtömlad nu

På tal om det blev jag galen när jag fick kommentaren av en person som vet vårt problem..
    Jag berättade att vi köpt nya sängar..
    Vad bra där kanske problemet är !!!
    Ändå har jag berättat

Pöss o kraaaaaaaaam

• Julifru

Antingen detta nr som kommer eller nästa verkar det som men jag lovar hojta till

• Julifru

Jag har läst igenom allt redan och är nöjd och det är ju viktigast för mig
    Jo det blir den andra mars ja..

• Julifru

Tack snälla alla ni goa tjejjer!!!

Svar på tråden Interjuvas av Amelia i morgon! Hjälp önskas..