Vill ha barn 2012
Ja vi är nog många som längtar och önskar efter att bli gravida!
Jag och min sambo har snart (imaj) försökt i 2år, utan resultat, aldrig blivit gravid :( Provat allt från huskurer, till Pergotime för att stimulera ägglossning, har tagit 2 kuret pergo, första gången enkel kur, inget resultat, andra gången dubbelkur= visades sig via blodprov att jag haft ÄL, men inget hände då heller :( så nästa kur blir i mars... Har PCOS, vilket b.la. gör att ÄL kan utebli, som det är i mitt fall...
Sambon har gjort tester o inget fel på honom, o annars är vi friska och normalviktiga (skrev d för att en del i PCOS är att man "ofta" också är överviktig).. Så ja, det är tugnt att försöka o försöka, utan resultat..
Men på något sätt så klarar man mer än vad tror, bevisligen.. Visst är det jobbigt när man ser på facebook där "alla" lägger upp sina gravidstatusar, en efter en.. Och ändå känns det som att vi va "först" med att vilja bli gravida, men här är man nu, blir "omkörd" hela tiden, o alla verkar bli gravid hur som helst! Kul för dom, men inte för oss andra som kämpar!
Mteriksson, kan inte ens tänka mig känslan, att efter en längre tid äntligen bli gravid och sen få missfall :( usch mardröm:( Men ända positiva jag kan se i det, är iaf ett bevis på att Du kan bli gravid!
Ja, varför tror du att grapejuicen fungerade? vad är det i den som är så bra?=) Har testat alla möjliga huskurspiller hit o dit, man bara blivit besviken, inte fungerar ngt... Iof så har jag ju pcos, men iaf...