Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Anonym skrev 2012-02-06 12:44:39 följande:
    Så ingen annan får gilla det heller då? (och absolut inte onanera)

Det skrev jag inte. Gilla det så mycket ni vill.
    Pimey skrev 2012-02-06 12:45:17 följande:
    Nä men bra för dig att du inte gillar sex men låt då andra göra det eller hur? istället för att ha föredrag om hur dåligt sex är!
    Varför får man bara skriva att sex är så BRA?
    Denaerys skrev 2012-02-06 12:46:42 följande:
    Nej, det är inte ett dugg fult. Det är en rätt så vanlig grej faktiskt att folk väljer bort sex. Men då känns det lite onödigt att kommentera andras runkande om man själv inte är intresserad. Ungefär som om jag skulle dissa alla som håller på med sport för att jag själv inte är intresserad det allra minsta.
    Men det kommenteras rätt friskt om att jag borde onanera mer. Hur går det ihop?

• Anonym (onani-blä)
    Pimey skrev 2012-02-06 13:18:28 följande:
    Visst får man väl skriva att sex är dåligt med..alla upplever ju inte samma njutning men att ha stora föredrag här på FL om hur jävla dåligt sex är och hur illa det är att tillfredställa sig själv, att man är en dålig människa osv. det tycker jag att man kan hålla för sig själv. Som sagt man får ha sin egen åsikt om sex men att pracka på andra sin egen skit det ska man inte.

Kan du visa var jag skrivit att man är en dålig människa, är du snäll.  Varför är det ok att pracka på andra sin åsikt om hur BRA sex är och att alla måste onanera?
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 13:18:02 följande:
    Dags att erkänna att du trollar? (fast tråden fyllde ju sitt syfte ändå, visar sig att det finns massor av onanifientliga svartsjukespykotiska kvinnor som har fått spel)
    Ved har svartsjuka med att man tycker onani är knäppt att göra?
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 13:28:45 följande:
    I det här fallet är det ju en kvinna som inte låter sin partner runka, (vi låtsas, eftersom tråden är ett skämt), då är det väl rimligen på grund av svartsjuka som hon inte låter sin gubbe runka?
    Eller kanske för att sexet blir sämre när han gör det?
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 13:32:10 följande:
    Ja, ok, finns uppenbarligen de som vill kontrollera partnerns onani av det skälet också. Man upphör inte att förundras i den här tråden...

Jag antar att man har sex med varandra för att det ska vara så bra som möjligt. Fel av mig.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 13:42:48 följande:
    varför måste alla svika? varför måste alla vara egotrippade "självklar gör män som dom vill" nej det finns ödmjuka snälla trogna ärliga män oxå, synd för dig du mött ytterligare ett svin som hör till den kategorin av "män som gör som dom vill"

Och VARFÖR är alltid alternativet att mannen är ute och knullar runt? Det måste vara så JOBBIGT att vara tvungen att runka för att hindra sig själv från att knulla runt.

Att killar går med på att bli beskrivna på det sättet? 
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 13:48:10 följande:
    Det där är väl individuellt. Stämmer kanske på män med låg drift och potensproblem, knappast generellt.
    Du tror mängden sperma inte beror på antalet utlösningar?
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 13:50:21 följande:
    Vem ställer upp på det? Skitsnack, de flesta runkar inte för att slippa vara otrogna, vilket jävla påstående.
    Jag syftar på att man läser i tråden att man ska vara glad över att killen inte är ute och knullar runt, utan runkar i stället.
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym (bläkas) skrev 2012-02-06 13:53:54 följande:
    Jag antar att det här är en trolltråd, har inte orkat läsa.. I mitt förhållande onanerar ingen av oss, jag tycker att det är så vidrigt. Har försökt göra det några gånger men börjar bara må illa. Min sambo har inga problem men att inte få runka, han får ändå sex ofta så jag antar att han inte behöver mer. Jag vet att jag haft tur att hitta en partner som är med på det här. Nu vet jag oxå att jag är konstig som känner så här och går faktiskt KBT behandling mot det men än har det inte hjälpt ett dugg. Får se om jag någonsin kommer över det.

Man är olika skapt, jag har försökt onanera och bejaka sex i över 20 år med det funkar inte. Jag kände en tyngd lyftas frn mina axlar när jag insåg att sex inte är något jag behöver eller vill ha. Men jag känner att jag behöver berätta för andra att man mår bra utan sex också. Det är INTE ett behov som man måste tillfredsställa!
  • Anonym (onani-blä)
    Anonym skrev 2012-02-06 14:07:59 följande:
    Och det är helt ok. Men det är inte ok om du eller andra i samma situation försöker ta ut det på andra genom att strypa deras rätt till ett sexliv. Nej, det är inte ens ok om man "har en överenskommelse" med partnern. För den bygger i så fall på att du tvingar partnern att vara som du.

Problemet är att många tror att det ska gå över, att man kommer att acceptera just den personen och hans vanor. Så man luras in i relationer man inte vill ha. Det är lite segt. Om jag är ärlig med vad jag vill ha och behöver förväntar jag mig att personen inte ljuger ihop något för att få sin vilja igenom.
Svar på tråden Den jäveln runkade!