Inlägg från: Chazz Michael Michaels |Visa alla inlägg
  • Chazz Michael Michaels

Den jäveln runkade!

Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:10:23 följande:
    Du tycker inte att omvärlden är sexualiserad?
    Visst. Sex säljer, så är det ju. Men det har för mig ingenting med onani att göra.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:11:31 följande:
    Men eftersom jag inte bryr mig om din handtralla så varför ska du ifrågasätta det jag gör och inte gör? Jag vill bara göra er medvetna om att det inte är självklart att alla uppskattar onani.
    Inte min nej, men dina eventuella pojkvänners. Huruvida du väljer att onanera eller inte är givetvis din ensak, det är när du mår dåligt av att din partner gör det ibland som jag menar att dina problem visar sig. Du kanske förbjuder honom att äta mat som du själv inte gillar också? Samma sak.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:21:06 följande:
    Suck. alla tycker inte att en orgasm är så viktig eller skön eller intressant. Det är lika intressant som ett myggbett.
    Åh fan. Borde nog se till att bli myggbiten fler gånger, tills det funkar. Fram till nu har betten mest kliat och den största tillfredsställelsen funnits i att klia sönder dem.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:29:13 följande:
    För att man inbillar sig at man gör något man inte kan göra i verkligheten. Löjeväckande för mig. Jag föredrar att göra något där mina sinnen kan vara öppna och alerta och jag upplever något på riktigt, utan självsuggestion.
    Vadå inte kan? Jag kan både onanera och ha sex på riktigt, thankyouverymuch.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:31:51 följande:
    Jag tycker trots det att det är imbecillt att låtsas ha sex. Men varför bryr du dig, du tycker ju så synd om mig?
    Jag tycker inte synd om dig, däremot förundras jag över hur en människa kan vara så pryd som du verkar vara. Dessutom har du ingen aning om vad onani egentligen är - troligen har du testat själv en eller två gånger, inte riktigt kommit underfund med hur det funkar och därför förkastat det.

Och det må väl vara hänt. Att däremot projicera din egen på ren okunskap grundade bild av vad onani är och vad det har för syfte på andra känns väl magstarkt. Det är som att läsa de två första sidorna i en bok och sedan viga sitt liv åt att förklara för alla och envar hur kass boken är.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 12:37:29 följande:
    Du vet inte mycket om mig. Pryd är inte rätt ord, jag har provat det allra mesta inom sex. Jag har haft massor med orgasmer, men de betyder absolut ingenting mer än en nysning.
    I så fall förundrar det mig att du är så pass erfaren och ändå pratar om sex och onani som om du vore en nervös oskuld.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym skrev 2012-02-06 13:14:39 följande:
    Jag tycker det låter vettigt.

Vi har oxå så, ingen onani alls nån av oss, Just för att ståndet blir hårdare om man inte runkar, jag kommer lättare om jag inte onanerar. så hela sexet och upplevelsen tillsammans blir så mycket bättre om man inte onanerar. 
    och sen eftersom jag har mer lust än min sambo skulle det kännas som ett svek om han runka, så jag inte fick sex när jag ändå är sugen oftare. 
    Blir ståndet hårdare om man inte runkar? I vilket avsnitt av "Fablernas värld" fick du reda på det?
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (bläkas) skrev 2012-02-06 14:40:23 följande:
    Precis så känner jag med. Jag säger inte att det borde förbjudas (även om jag skulle må bättre av det) för jag vet att det är något normalt, men jag klarar inte av att vara i närheten av det, eller hur man ska förklara.. 
    Det låter nästan som en fobi.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:55:54 följande:
    Så en handling du utför är det viktigaste? Du avstår från någon du älskar?  
    Jag skulle ha väldigt svårt att älska någon som försökte kontrollera mig på det sättet. Faktum är att det nog skulle vara rent omöjligt.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-06 14:59:39 följande:
    Kontrollera? Man kan inte hjälpa om man tänder av eller äcklas av något.
    Jag äcklas av blodpudding. Klarar inte utseendet, lukten, smaken eller konsistensen. Ändå är jag helt okej med att min sambo äter det om hon vill.
Svar på tråden Den jäveln runkade!