Den jäveln runkade!
Såg denna tråden först nu. Man kan ju bara hoppas att den är ett skämt, annars är ju trådstartaren det.
Killen drar ju vinstlotten, hon måste vara skittråkig i sängen ju. Jag slår vad om att lampan alltid skulle vara släckt
Såg denna tråden först nu. Man kan ju bara hoppas att den är ett skämt, annars är ju trådstartaren det.
Killen drar ju vinstlotten, hon måste vara skittråkig i sängen ju. Jag slår vad om att lampan alltid skulle vara släckt
Äh, gå och runka.
Det händer ibland att man inte är välkommen in i värmen i garaget. Man får stå ute i kylan långa perioder och då gäller det att ha motorn igång. Alla vet väl vilka risker det finns med en kallstart. Det ökade slitaget på lager och bussningar kan orsaka dyrbara haverier.
Tomgångskörnng i högst en minut förespråkas av mänga miljömedvetna. Ja, är man av senare modell så kanske det funkar men har man rullat många mil behövs det ofta en lite längre resa innan man får upp värmen.
När jag var ny så hade jag några tillfälliga garage som jag hade tillfälle att parkera i men inget av dessa har någon plats för mig idag. Mitt nuvarande garage umgicks tidigare med en liten italienare men han backade ut långt innan jag och mitt garage träffades. Vi har alltid varit helt öppna med dessa saker i vår relation.
Jag och mitt garage har tittat lite på internet. Där har vi sett både dubbelgarage med ett par limousiner och även större parkeringsgarage fullt med diverse fordon.
Jo, naturligtvis tittar jag ibland på andra nyare garage, jag har inget fel på halvljuset, men tycker ändå att mitt garage är något extra. Vi vet var vi har varandra och vi har upplevt så mycket tillsammans. Så när jag ibland får möjlighet att köra in i garaget känns det skönt att ha haft möjlighet att övningsköra lite på egen hand.
Mitt garage håller med. Med en kall motor och stängda garagedörrar blir inga barn gjorda.
PS. Vi väntar en liten Briggs & Stratton till mars nästa år så jag får nog stå ute hela vintern.
Har blivit påkommen av min fru när jag onanerat och hon gillar det.
Har även hittat henne onanerandes.
Är ju mysigt som bara den! Antingen fortsätter man titta eller så hjälper man til!
Men skärp er, 90 procent i tråden verkar inte fatta att TS är ett troll så det skriker om det... Hur kan man tro ngt annat?
Men oj så farligt. Stackars män som inte ens får runka i sin ensamhet, för då blir de utslängda. Men kvinnor ska få gnida muttan utan konsekvenser?
Men oj så farligt. Stackars män som inte ens får runka i sin ensamhet, för då blir de utslängda. Men kvinnor ska få gnida muttan utan konsekvenser?
Har man en partner varför ska man runka/onanera för när man kan tillfredställa varann ju... Jag och min man har varit tillsammans i 10 år och han har inte runkat av sig en enda gång sedan vi träffades, och jag brukar fråga om han har gjort det någon gång och han svarar "Nej, jag behöver inte jag har ju dig, det är skönare att stoppa den i dig och ha kroppskontakt än att knulla med handen" och jag känner samma sak, har jag en partner som jag har tillgänglig 24/7 klart jag ligger med han än fantasiera och fingerpulla mig ju!