• Anonym

Den jäveln runkade!

dendärdamen skrev 2012-02-25 19:52:12 följande:
    Men varför ser du det så?

Låter jättekonstigt att dra den parallellen faktiskt, att om han runkar samtidigt som han slickar så är du inte tillräckligt upphetsande? Det där sitter enbart i ditt huvud isf.

Om min sambo har sex med mig och jag använder vibrator samtidigt så handlar det inte om att jag inte blir upphetsad utan den. MEN DET BLIR BÄTTRE, skönare, roligare osv. Antagligen är han väääldigt kåt när han slickar dig och tillfredställer sig själv samtidigt som han tillfredställer dig. Absolut inget konstigt.

Jag personligen finner det otroligt attraktiv att se på min sambo när han runkar =)

Jag vill vara i fokus när jag får oralsex, runkar han blir han distraherad på sin egen njutning. Vilket gör jag får halva nöjet i såfall. Så nej tack. Jag vill att man koncentrerar sig i det fallet och är han för upphetsad kan man alltid byta och jag ger han avsugning istället så kan det handla om hans kåthet då istället.

Ja nej min sambo behöver inte runka under tiden han slickar mig, hans står ändå, då han blir tänd av att ge oralsex.

så jag har tur
  • Anonym
    Badabing skrev 2012-02-26 08:32:48 följande:
    Alltså detta är sanslöst. Du ser att han skickar dig som "fin stund". Bara där faller det. Det är väl för fan er stund. Och som ni säger..moraliska pryda jävla tråkmånsar som tycker att runka slösar på njutning eller gör mannen distraherad. Icke! Förhöjer känslan och upplevelsen. Tror inte man slutar slicka för man blir distraherad av sitt runkande. Då ägnar fin man jävligt dålig simultanförmåga. Nej tjejjer och killar. Sug slicka runka och smek. På samma gång.

Varför "faller" det för att jag ser det som en fin stund? I den stunden är han mellan mina ben för att ge mig njutning, vill han själv han ha skönt kan jag suga honom istället? Jag vill ha full focus om jag ska bli slickad annars kan det vara, då behöver jag inte ha ett halvdant slick med nån som drar sig i snabeln och står snet för att kunna runka sig själv under tiden.. Och killar tror det inte blir ryckningar när man slickar..? Well det blir det och enligt min mening sämre. Så...

Nej verkligen inte då är jag hellre utan!
  • Anonym
    Baginbox skrev 2012-02-25 21:57:18 följande:
    Jösses. Funderat på om olika människor har olika preferenser i sexlivet? Verkar som du har lite problem med självkänslan om du tar så illa upp om mannen njuter lite samtidigt som du. Behöver runka? Varför skulle man "behöva" runka? Man gör väl vad man känner för under sex. Vill man ha lite beröring medan man slickar eller suger så fixar man väl det. Vad är problemet?

Nej jag har inga problem med att han njuter, men om han ska sllicka mig bör han göra det för mig eller hur? Vill han ha det skönt så ger jag honom det då kan jag suga honom istället. Det handlar om att min tid under oralsex är min tid, bara min, jag kan ha 69an och man kan ha oralsex samtidigt men då är det bestämt att båda ska ha njutning från varann. Vi ger samtidigt. Halv fokat, man blir distraherad av att bli slickad samtidigt som man suger.. Och vill han ha full uppmärksamhet då suger jag honom, vill jag ha hel uppmärksamhet då vill jag bli slickad helt odistraherat. Och har man sex så ja då kör vi bara på med dom ställningar vi trivs i och gör dom saker vi båda är bekväma med. Jag tycker inte det låter konstigt eller är det.
  • Anonym
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-02-27 13:54:56 följande:
    Dvärgschimpansen har sex mer eller mindre för allt för att lösa konflikter, för att hälsa och introducera sig. Inklusive oralsex, hånglande och allt möjligt annat.

Flasknosdelfinen, där det också förekommer rena våldtäkter och homosexuella förhållanden.

Hästar, elefanter, lejon, valrossar, fladdermöss onanerar.

Orangutanger tillverkar verktyg för att onanera.

Manliga eller kvinnliga som onanerar, vad jag vet och läst är det bara dom manliga för dom behöver "tömma" sig. Inte för njutning alltså utan för att det är obehagligt med full pung och det gör ont annars.
  • Anonym
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-02-27 12:35:25 följande:
    Det där stämmer inte, det finns gott om exempel på djur som onanerar och har sex "för njutnings skull".

Skitsnack! Läst flera spekukationer om att hundar skulle slicka sig onödigt mycket mellan benen och därav misstankar om onani.. Dom tvättar sig bara helt enkelt, för dom måste och dom kan.

och att dom slickar varann dom hjälper gärna varann att tvätta sig, precis som dom slickar sina egna ungar överallt dagligen kan dom tvätta andra och nosa och slicka utan att det är oralsex...

att folk påstår dom gör det för njutning eller dylikt.. Dom går på instinkt för att föröka sig. Inga lustar där inte även om dom väl njuter under tiden.

sen samt att apor och sånt rör vid sina könsorgan är inte onani.. Dom sprider dofter mm. Och vem vet.. Kanske det bara kliade...?
  • Anonym

Har läst endast TS. Varför måste han ut för att han har runkat? Fattar inte det.
    Min kille gör det i duschen inte fan har jag slängt ut han för det. För just nu har jag verkligen inte så stor lust för att jag är gravid. Han måste väl göra sig av med lite kåthet ibland.
    Både tjejer o killar onanerar, det är ju normalt ju.
    Kan allt undra vilken värld du lever i TS, Är du en jävla fjortis eller?? Hallå det är NORMALT att runka!!!

• Anonym
    Badabing skrev 2012-02-27 23:20:48 följande:
    Har träffat på ett antal brudar som inte onanerar. Tråkigt.
    Hur vet du att de inte gör det egentligen? Kan finnas tjejer som inte vill berätta för sin kille. Jag gjorde inte det till att börja med till min.
  • Anonym
    Anonym (frun) skrev 2012-02-28 00:47:12 följande:
    Asså hjälp!

Menar folk allvar när de skriver att killar och tjejer är äckliga som onanerar? Helt sinnesjukt! Bland det "normalaste" och naturligaste som finns. Jag onanerar, min man onanerar. Vi har för det mesta sex med varandra dagligen men ibland vill man leka lite med sig själv, ibland är den ena trött eller inte sugen,man har långtråkigt. Jaaaa, finns ju en uppsjö av anledningar till att man ibland vill mysa med sig själv!

Förresten så lär man känna sin kropp och får lättare och framförallt bättre orgasmer av att pyssla om sig själv och lära känna sin kropp, vad som är skönt, kontrollera sig medmera. Gynnar ju sexet avsevärt!

Skulle aldrig få för mig att kasta ut min man för det. Han är inget äckel! Han är min älskling ?.

Fast jag tycker onani är tråkigt. Jag onanerar bara för att bli av med spänningar nere i slidan. Alltså bara för att få det överstökat. Ingen njutning i timmar av utforskande. Ca 30 sekunders bara för att bli av med det, jag njuter inte alls. Jag har redan lärt mig allt roligt med min utforskat alla hål alla zoner det gjorde man redan i högstadiet jag är utråkad snarare istället.. Kunde låtit bli med onani egentligen helt enkel.t
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2012-03-01 10:06:07 följande:
    Men det är väl ändå skönt då du får orgasm?
    nja.. det är väll okej.. fast mycket bättre orgasmer under sex helt klart
Svar på tråden Den jäveln runkade!