Den jäveln runkade!
dendärdamen skrev 2012-02-25 19:52:12 följande:
Men varför ser du det så? Låter jättekonstigt att dra den parallellen faktiskt, att om han runkar samtidigt som han slickar så är du inte tillräckligt upphetsande? Det där sitter enbart i ditt huvud isf.
Om min sambo har sex med mig och jag använder vibrator samtidigt så handlar det inte om att jag inte blir upphetsad utan den. MEN DET BLIR BÄTTRE, skönare, roligare osv. Antagligen är han väääldigt kåt när han slickar dig och tillfredställer sig själv samtidigt som han tillfredställer dig. Absolut inget konstigt.
Jag personligen finner det otroligt attraktiv att se på min sambo när han runkar =)
Jag vill vara i fokus när jag får oralsex, runkar han blir han distraherad på sin egen njutning. Vilket gör jag får halva nöjet i såfall. Så nej tack. Jag vill att man koncentrerar sig i det fallet och är han för upphetsad kan man alltid byta och jag ger han avsugning istället så kan det handla om hans kåthet då istället.
Ja nej min sambo behöver inte runka under tiden han slickar mig, hans står ändå, då han blir tänd av att ge oralsex.
så jag har tur