Inlägg från: Anonym (onani-blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (onani-blä)

Den jäveln runkade!

Yuna skrev 2012-02-07 10:05:12 följande:
    Det mest patetiska är ju att nästan alla som säger att onani inte är okej i ett förhållande gör det anonymt för att till och de fattar att de är så puckade att de inte kan stå för deras OCD öppet.
    Det KAN vara så att man inte vill ha inboxen full med porrlänkar, vilket jag fått tidigare.
  • Anonym (onani-blä)
    fenja skrev 2012-02-07 09:53:42 följande:
    Så djupt rotade är dessa drifter, att om man inte äter, sover, försvarar sig när så krävs, och/eller inte är det minsta intresserad av sex, så bör man försöka reda ut varför, eftersom då mår man faktiskt inte bra - även om man kanske tror det själv.

Särskilt när det även gått så långt att man blir äcklad av/har ett behov av att förbjuda dessa drifter hos andra.        

Här har vi två saker jag måste kommentera; "även om man tror man mår bra själv"-hehe, du menar att jag måste omvändas och känna hur dåligt jag mår för att  sedan få jobba med att må bra? Efter att i tjugo år gjort just det-mått dåligt-hittat orsak och verkan för att sedan må bra? Jag föredrar att fortsätta må gott.

Jag har inte förbjudit någon annan att onanera.  TS gör kanske det, men om ni buntar ihop mig med henne, var snäll och sluta med det. 
  • Anonym (onani-blä)
    honkie skrev 2012-02-07 10:22:10 följande:
    Onani-blä. så du söker egentligen en partner som är ärlig om sin asexualitet?
    Ja.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:29:33 följande:
    Ärlig?
    Du skrev själv att du berättar om din inställning när ni ska ha sex. Såvida ni inte har sex första kvällen så är det nog en liten bit in i er relation du berättar detta, när de har lyckats få känslor för dig.
    DÅ talar du om för dem att om de inte avstår onani kommer du lämna dem.
    Det om något är en form av tvång. 

Du kanske förstår att jag inte raggar på krogen, utan sonderar terrängen rätt noga innan jag dejtar? Du verkar ha ett tvång att vara otrevlig.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:29:33 följande:
    Ärlig?
    Du skrev själv att du berättar om din inställning när ni ska ha sex. Såvida ni inte har sex första kvällen så är det nog en liten bit in i er relation du berättar detta, när de har lyckats få känslor för dig.
    DÅ talar du om för dem att om de inte avstår onani kommer du lämna dem.
    Det om något är en form av tvång. 
    Sen menade jag i alla fall att innan sex kommer på tal så talar vi om detta.(Kanske skrev jag för snabbt?) Inte precis innan vi rullar ned i sängen.

Värst vad mina inlägg provocerar dig. 
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:31:57 följande:
    Om du vore ärlig skulle du berätta om dina udda känslor långt innan du ens träffar de män du träffar.
    Tala gärna om vart det finns en träffpunkt för personer som äcklas av onani och sex.
    Ibland så dras människor till en utan att man hade tänkt att man ska bli ihop. Alla raggar inte, förstår du. Det förekommer att man bara träffar någon man vill vara med. Vill du jag ska ha en skylt i pannan? Varför så aggressiv?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:37:48 följande:
    Självklart provoceras man av någon som äcklas av sex och skulle lämna en man hon älskar för att han runkar (du skrev själv att du skulle lämna en man som du kommer på med att runka då du inte skulle kunna leva med en sådan person).
    Såklart jag skulle lämna honom, kan man vara ihop med någon man äcklas av?
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:39:35 följande:
    Så du utstrålar en speciell "Jag onanerar inte och accepterar inte onani av min partner" wibe? Är det så män som också äcklas av onani och sex dras till dig?
    Vad snackar du om nu? Alla dras inte främst till andra för att de vill knulla.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:40:45 följande:
    Och hur kan man äcklas av att någon gör någonting så naturligt som att onanera?
    Hur kommer du uppfostra dina barn (om du har några)?
    När de frågar om onani, kommer de får höra om hur äckligt det och sex är?  
    Jag vet inte HUR man kan äcklas av det. Jag är sådan bara. Hur jag uppfostrar mina barn behöver du inte bekymra dig om. Det är inte vad tråden handlar om.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-07 10:42:32 följande:
    Nej, men de flesta ser sex som en naturlig och viktig del av ett förhållande. 
    Du skrev att personer dras till dig, undrar bara hur. Hur dras "rätt" person till dig?

Hur menar du att jag ska kunna förklara attraktion för dig? Jag vet inte varför män dras till mig, vet du varför män dras till dig?
Svar på tråden Den jäveln runkade!