Alla vi som börjar med Pergotime i Feb 2012!!
Jag börjar med prego på torsdag! Trippelkur!
Jag börjar med prego på torsdag! Trippelkur!
Jag har tagit 3 kurer, men anledningen till trippelkuren att det fanns nästan inte en enda äggblåsa som förändrades och växte
Med enkelkur. På dubbelkuren blev det lite bättre men inte så mycket förändring son vi hoppats på! Nja vi har försökt i 8 månader, men jag sökte till Gyn av andra skäl och tog då upp mina ägglossningsproblem, så det undersöktes och lite så och några veckor senare så fick jag pergo-receptet!
På torsdag!!!
Jag undrar också hur det gick på VUL!
SandraN1987, okej meneden kom, men vi håller tummarna för att det ska gå bättre nu! Idag tar jag sista pergon för den här perioden, VUL på onsdag!!!!
Jag har dock en liten fråga, om det blir rätt i nu och ägglossningen kommer igång så säger mitt schema att jag kommer vara som
Mest fertil på fredag! Tro fan att vi ska vara bortresta i helgen och bo hos min svärfar!! Faaaaan!!!!!
Jag har inte upplevt en enda biverkning!!! :)
Imorgon skall jag på VUL! Hoppas hoppas på ägglossning nu!
Jag lovar att berätta imorgon!
menar du Pregnyl??
fan fan fan, var på VUL i morse, dag 11, och blåsorna var inte mer än 7 mm, Gynläkaren bad mig komma tillbaka på måndag, så skulle vi se då. Men hon sa att jag inte skulle ha för mycket förhoppningar om att dom skulle växa till sig. Vi ska ge det 2 kurer till sen, för säkerhets skull, annars skall vi börja med sprutor! jag känner mig helt tom, jag trodde verkligen det var ägglossning på gång..
Jag är lite överviktig och så, men hon sa att jag låg inte i någon större farozon ännu, men att det är bra om jag kan försöka gå ner kanske 5 kg. så på vägen hem förnyade jag mitt träningskort! Så det var väl lite positivt ;)
Hej alla. Jag var på ett andra vul idag. Ingen tillväxt på äggblåsorna mer än förra gången. Efter långt samtal med min läkare kom vi fram till att lägga pergotime bakom mig nu, och istället gå vidare med sprutbehandling med Gonol-f! Är det någon mer än jag som den vägen skall vandra?