Jisses så mycket Onödigt tjafs det kom av denna tråden.
För den som sa jag inte svarade på om jag bodde kattvänligt, missade väl frågan så här kommer svaret.
Jag tycker det. Är ett lugnt område men där är många katter här så kanske inte ändå.
För den som undrade varför jag nu absolut skulle, så hade jag aldrig sagt det, endast att jag funderade på det.
Tänkte att de kanske ville komma ut, skulle må bra av att känna vinden i pälsen få springa av sig, det är enda orsaken.
Skapade därför denna tråden för att få lite tips och råd och om det skulle KUNNA gå bra. Åsikter ville jag också ha, men inte timslånga diskussioner om hurvida katter har det bättre ute eller inne!
Det kan ni starta er egna tråd om! Tack alla som kommit med konstruktiva inlägg. Kom gärna med fler.
Mina katter är båda kastrerade, det är ordnat redan. Den ena är öronmärkt och hade såklart fixat den andra innan med! Kommer se till att det är rätt ordnat med vaccin också. Och nej, hade aldrig bara slängt ut dom bara sådär, hade gett det tid att bli varmare, och öppnat mina altandörrar eventuellt så de kunde smyga sig ut om de ville.
Ska väl inte nämna min bebis för då börjar snacket om alla hemskheter de hade dragit med sig in :P
Tack alla, FL roar alltid mig, föredrar faktiskt flashback ibland ;)