mamman2008 skrev 2012-01-23 21:55:52 följande:
För MIG är sovande lösningen för att de ska bli så bra som möjligt... och att jag slipper vara ett nerv vrak t mamma efter förlossningen.. sen kanske inte sovande snitt är lösningen för dig eller nån annan men för MIG är det faktiskt så..
Du skriver "har man ingen lust att bearbeta detta innan" varken du eller JA77 vet om jag försökt eller ej..
Skrev ett inlägg som tyvärr togs bort av moderatorn för att de var för elakt tydligen... men tycker det e elakare att ens påstå att man inte vill bearbeta de eller få hjälp innan när man inte ens frågat mig OM jag gjort det..
För att för både dig, JA77 och alla andra härinne som inte tror de så vill jag förtydliga på ett mildare sätt att jag HAR försökt fått hjälp och bearbeta.. men jag har 2 veckor typ tills snittet... och det finns inte TID hos mvc pskolog eller aurora så fort för det är KÖ och jag går tyvärr inte först utan få vänta som alla andra.
Jag kommer heller inte HINNA eller KUNNA få en visning av op team i uppsala innan snittet ska göras dels för att jag bor 15 mil ifrån och de inte är bara att åka och för att de inte har TID helt enkelt..
Jag har altså sökt hjälp för detta och försökt få prata med någon men det hinns inte med innan snittet tyvärr...
Psykologen jag prata med sa att visst hon kan prata med mig men hon e ingen bm eller op läkare som kan sånt där så hon kan ändå inte svara på mina frågor..
Så det är så att jag får ingen hjälp innan för att de e så snart inpå och det inte finns TIDER hos mottagningar som aurora osv... Jag vill inget hellre än att kunna prata om de och få mer information om allt än det jag får sitta och söka efter och jag vill inget hellre än att prata med min bm och dom på akademiska om hur jag vill ha det men dom har inte TID innan! Tyvärr... så innan ni ens påstår att jag inte sökt hjälp eller vill ha nån så fråga mig gärna nästa gång!
Bullshit TS.
Du haft 9 manader pa dig. Och du kom pa NU att du minsann inte vagar nagot annat an sovande snitt?