Respekterar sjukhus om man vill bli sövd vid KS?
Ja77 - är det inte nästan rutin att mamman får lite lugnande innan ingreppet, så hon slipper panikkänslan?
Ja77 - är det inte nästan rutin att mamman får lite lugnande innan ingreppet, så hon slipper panikkänslan?
Ja77 - okej, då var det jag som blandade ihop det med något annat, tack för klargörandet!
Ts, om du inte fått någon form av ryggbedövning tidigare så vet du faktiskt inte vad du pratar om. Jag har fått både eda och gjort en lumbalpunktion och nej, det gör faktiskt inte så ont som du inbillar dig.
Jag tycker du resonerar enormt barnsligt när du säger att du inte tror att bebisen hinner påverkas så mycket av sövningen, och skulle det vara så så finns det barnläkare där... Det är ju sanslöst! Ditt barn kommer ändå förlösas lite tidigare än "normalt", du vet redan nu att barnet kommer behöva vård efter förlossningen så varför är du ens villig att utsätta det lilla livet för ÄNNU mer påfrestning!?
Jag vet att det är sanslöst jobbigt med rädslor och fobier, men du är ju inte villig att göra någonting för att kanske komma till insikt och förståelse om hur det FAKTISKT går till vid ett snitt. Du har bestämt dig för en sak och vägrar släppa, trots att du nu ju har alla chanser i världen att fråga JA77 det du undrar över!