• Cissi 8101

Ev ÄD

Efter 3 IVF er börjar vi nu ge upp. Alla ägg varit av dålig kvalite så nu rådde läkaren oss att ge upp ivf. Vi funderar på ÄD och har lite frågor ang detta.

Vi funderar på Danmark, Riga eller Finland. Har Ni några synpunkter och hur resonrade ni som gjort eller ska?

Åker man på ett besök dit innan man återkommer för att göra inseminationen?

Hur lång tid tog det för er som gjort innan ni fick komma dit?

Tack på förhand,

• Svar på tråden Ev ÄD
  • Cissi 8101

Tack för era svar :)

Nu har vi varit i kontakt med AVA i Riga och kommit så långt att vi ska se vilka prover vi måste ta om. Bl.a Hiv fick iinte vara äldre än 6 mån. Vi behövde inte åka dit för ett första besök utan sköter allt hem i från och åker först dit när det är dax. Blir antagligen i slutet av April början av Maj. Otäck men jag har börjat få upp hoppet igen... 

• Cissi 8101

Vi väntar mest känns det som.. Vi har tagit blodgruppering o resten av proverna men ett svar skulle vi få vänta i 10 dagar på. Går allt som det ska sen blir det om typ 2 månader. De hade ingen v-lista där heller. Det finns ju något som heter 3:dje gången gillt :) Jag har inte riktigt förstått om min man kommer åka dit en gång först eller om vi gör allt samtidigt men vi får säkert reda på det när vi skickat in alla provresultaten.

Svar på tråden Ev ÄD