Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag tappade räkningen i höstas när vi passerat 35 st som jag visste styrt kosan mot Dr D under året Sen har han dessutom en massssa engelskor!
Jag tappade räkningen i höstas när vi passerat 35 st som jag visste styrt kosan mot Dr D under året Sen har han dessutom en massssa engelskor!
Såklart de gör! Turister blir ju också sjuka?! Min remiss från Dr D funkade finfint :)
Snart lycklig: toppen!! Det blir ofta bäst resultat när man är noggrann med att ta dem på exakt rätt dag!! Nä, jag tror inte alls de snackat om dig som en hysterisk kvinna, däremot som en utmaning. Dels vill de såklart hjälpa och klara det som andra inte klarat och dels är de inte dummare än att de inser att lyckas de med såna som oss så väntar en enorm marknad så du är viktig för dem!!
Du ska alltid skicka med ditt labs refvärden eftersom det kanske inte är samma verktyg och mätskalor man använder. Det viktigaste är alltså inte vilken mätmetod man använde rutan var du ligger där du tagit proverna. Man kan ta hcg från RD9 och i samband med FBC, däremot ska man veta att det resultatet endast är 50%-igt varför många väntar lite.
Så här ser min lista ut som jag skickar:
Leukocytes 4.0-10.0 Basofila <0.2 Eosinofila 0.1-0.6 Erytrocyter 3.9-5.2 Lymphocyte 1.1-4.8 MCH 27-33 MCHC 317-357 MCV 82-98 Monocyter 0.1-1.0 Neutrofila 1.7-8.0 Thrombocytes 165-387 TSH 1 Progesteron Prolactin 65-470
Jaha nu blev det ingen snygg tabell men ändå!
Ja, det är vanligt att kvinnor lider av B12-brist och blandas ofta ihop med utbrändhet. Du kan köpa Behepan receptfritt på Apoteket men du får fråga efter det. Överflödigt B12 kissar du ut så du kan inte överdosera.