Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Tack!
Tack!
Härligt, nu håller jag tummarna för dig nästa vecka! quote=73373752][quote-nick]Snart lycklig skrev 2014-06-04 10:03:10 följande:[/quote-nick]Trex, lycka till på ditt VUL idag också![/quote]
Wihoooo nu åker jag också ner på lördag! Flygbiljetter bokade och har tid på kliniken på tisdag morgon.
ÄNTLIGEN något som går i rätt riktning istället för ett steg bakåt hela tiden.
Åh vad roligt att höra!! :) spännande tid nu!
Stort grattis!!! :)
Jag far ner till Aten i morgon. Har endometrios och ska göra ordentlig utredning och operation hos Serum. Ska bli spännande att se vilka mediciner jag kommer behöva. [quote=73393843][quote-nick]Katt12 skrev 2014-06-07 01:18:37 följande:/quote-nick]Usch, har suttit och läst om Endo (som jag har) idag och hur mkt det får immunförsvaret ur balans med allt från nk celler till cytokiner och makrofager och allt vad det heter... Är det ngn av er som lyckats få barn m immunbehandling som har Endo? I så fall, vilka mediciner tog ni/vilken behandling fick ni?[/quote]
En fundering. Hur gör man i tull o säkerhetskontroll om de undrar ang alla mediciner som man köpt på sig!? Kan det bli trassel om man inte har papper eller recept från läkaren? Borde sova nu men har resfeber..! =)
Allt kommer gå bra i dag! Vi är många som tänker på dig och håller tummarna.
Ok! Tack då vet jag :)