Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Eller så tar du bara en halv idag, huvudsaken att det slutar blöda. När tog du FBC senast?
Eller så tar du bara en halv idag, huvudsaken att det slutar blöda. När tog du FBC senast?
Singha: tack för en intressant rapport! Du är med all säkerhet helt rätt på det. Jag har också väldigt varierande mående efter Humiran så det stämmer bra. Hoppas verkligen att ni får rätt på allt nu, jag gillar tänket kring äggbunkrandet. Vad skönt det lät i Aten Heja dig!!!
Javisst, det hjälper till med ett positivt tänkande inom alla områden här i livet så det är bra att slå ett slag för!!
Lully: han verkar ha gått tillbaks till att förorda korta eftersom det har mindre inverkan på kroppen & immunförsvaret. Allra helst vill han frysa allt och vänta till en bra cykel samt eftersom hormonintaget vid FET är lägre = mer fördelaktigt vid immunproblematik.
TWH: bra siffror!!
Tilda: här kan du läsa mer om antikroppar. Du bör testas för Graves sjukdom och du bör få Levaxin insatt.
www.fertilitetsguiden.com/immunologi/antikroppar.php
www.fertilitetsguiden.com/immunologi/immuntester.php
Lully: han brukar ringa så småningom, annars brukar jag maila/ringa för att få en preltid om han är sen.
Hääääärligt Lully!!!!
iu=international units
Ninninn: operera ryggen kan ta bort smärtan men kanske inte nödvändigtvis orsaken, och det kan ju hänga ihop med MF. Javisst är det enklare att fixa folk med normalt TNF Dr D vill gärna undvika Humira så länge det är möjligt eftersom det är lite tuffare tag och kan IL fixa det istället så är det såklart att föredra. Jag har Humira om du behöver.