Wow stort grattis! Vilken lycka! Du lyckades alltså efter dieten, har du varit hos Dr D med?
Hur som helst det är mycket intressant. Tack! Har googlat lite om det nu men du får gärna berätta mer och ge mig tips. Just nu äter jag glutenfritt och låg kolhydrat diet typ...Föresten har du haft spottingar som har försvunnit oxå?
Jag pratade med min läkare igår och de misstänker att jag är i hormonell obalans?! Jag berättade om mina spottingar och att jag blöder bara en dag när jag har mens. Vilket gör mig väldig orolig... Så nya prover skulle tas nu ( prolaktin med) .
MissWe skrev 2017-02-13 19:13:55 följande:
Det jag tror har haft störst påverkan på mig och mitt "självläkande" har varit att jag följt Terry Wahls Protocal (googla henne, hon har ett litet tedtalk som beskriver i korthet) för kostprogrammet behöver man beställa hennes bok.
Jag har även näringsbalanserat sedan i september. Berättar gärna mer om du är intresserad.
Men faktum är att jag blev spontant gravid (!) utan att vara på Dr. D mediciner. Tala om panik när jag testade positivt och förstod att min långdragna influensa/förkylning/feber berodde på immunförsvars reaktioner för det lilla embryot.
Är nu i v 7, gravid med tvillingar, såg hjärtat på den ena förra veckan. Men inte på den andra, eventuellt tillbakabildas den andra lilla. Borde veta mer i slutet av denna vecka.
Men för att sammanfatta, jag tror att det finns massor vi kan göra själva för att hjälpa våra kroppar på vägen. Bara ursvårt att veta vad som gör vad då läkare inte har koll på läkande utan mer kan sjukdom. Du fattar.
Varma kramar och stort stort lycka till!