Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Min spec.läkare på mvc har varit motståndare till att jag tar Fragmin hela tiden, så det är svårt att få något bra råd därifrån tyvärr. Tack quintana! När jag fick missfall i höstas så blödde jag mycket kraftigare än normalt vilket man trodde pga fragmin/trombylbehandlingen, så även om behandlingen kan vara nödvändig så kan den ge lite extra komplikationer vid blödning. Kan vara bra att tänka på för oss alla, om vi skulle vara med om en olycka och slå oss illa! Jag har lite för lite hull på låren för att få till det med sprutorna och stussen har jag testat... men när jag fick blåmärken där kunde jag knappt sitta så det gör jag inte om ;)
Dock fick jag idag svar från dr D som bad mig hålla upp med sprutorna en vecka och ta nytt blodprov innan jag ev. ska börja med dem igen. Han tyckte inte det kändes bra med mina så jättestora blåmärken. Lite får man nog räkna med, men tydligen inte hur mycket som helst. Känns så skönt att låta den ömma magen få vila lite! :)
Jag är faktiskt redan jättetrött på att ta alla mediciner och framför allt sprutorna. Kanske beror motviljan mot tabletterna på att jag mår väldigt illa dygnet runt och att svälja tabletter gör illamåendet ännu värre. Vore väldigt skönt att få sluta med allt snart. Men är bara i v10 så jag antar att jag får hålla på ett bra tag till