Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hej tjejer!
Har nu försökt läsa mig igenom hela tråden och har nästan lyckats Det har tagit tre helger, en hel del kvällar och har nu kommit fram till oktober 2015, så lite till tills jag är helt uppdaterad om hur status är för er alla just nu.
Min historia kort är: 35,5 år, endometrios, superlågt amh (0,28), MA i november 2015 (v 9), nyligen misslyckad ivf där vi körde det långa protokollet och fick bara en äggblåsa. Visserligen var det ett ägg av "toppkvalitet" men inte hjälpte det. Testade negativt på TD i måndags.
Jag är liksom många i tråden aldrig sjuk och upplever "värmevallningar" när jag blir gravid.
Vill jättegärna vara med i tråden. Är mycket imponerad över all kunskap, stöd och värme som finns här.
Jag är förhoppningsvis på gång jag också. Skickar blod till Serum imorgon och har mejlat med både Dr D och Dr Braverman för en initial telofonkonsultation. Någon som har testat båda och som har några tankar kring hur man ska tänka när man bestämmer sig för vem av dem som passar bäst? Dr Braverman verkar mer insatt i endometrios-problematiken (i alla fall om man läser på bådas hemsidor)?