Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Är inne på Lifeclinics hemsida för 20 gången och blir inte riktigt klok på den... (är den inte lite gammelmodig?)
Alltså vad kostar det egentligen...?
Det enda som jag hittat för immunproverna är:
"Immune Blood Screening (USA blood tests) 850€". Men priserna tycks vara från 2010..?
Nån som kan berätta vad det kostade för er...? (gärna specat vad ni fått för pengarna )Som kanske varit nere nyligen...?
850 euro är ju knappast 20 000 25000kr som det står i trådstartsrubriken att det kostar...?
Kliniken tycks ju även ha flyttat .. så vilket hotell rekommenderas nu...?
Hur tog Ni andra första kontakten...? Mailade Ni/fyllde i formuläret på hemsidan eller ringde..?
Är så himla sugen på att åka NUUUU. Suttit och översatt delar av min journal till engelska. Försökt att i kronologisk ordning lägga in IFV/FET, lyckad graviditet, olika mediciner, provtagningar, kroppsliga reaktioner, MF/MA osv.... allt som kanske kan ge doktorn en bild av situationen.
Sambon tycks förstå att jag faktiskt menar allvar med att resa. Att det här är nåt som jag SKA göra.
Har även skickat min journal till ett annat närmare universitetssjukhus. Ber o hoppas att de inte ser oss som ett hopplöst fall... är så sjukt trött på att man bor i ett byråkratiskt land där inte samtliga IVF kliniker för utföra IVF med donator. N måste vi gå igenom universitetssjukhusen. Dessutom satte mitt jobb stopp för bruttolöneavdrag då endast två privata kliniker i sverige var anknutna till "vårt" lönesystem. Sköna tusenlappar som brann inne... :(. Ser framemot att lämna landet och förhoppningsvis få valuta för pengarna!