• UndrandeSökare

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Yrla76- Hoppas det ordnar sig med en tid, ring runt till flera ställen om det är fullt på första stället. Om det skulle vara X så är det ju viktigt att man får hjälp.

Hör gärna av dig och berätta hur det går.

• UndrandeSökare

Ariellan- Du måste betala Dr Ds faktura först, sen efter du gjort det, får du provsvaren. Han håller på provsvaren tills man betalat.

Sen har ni ytterligare ett samtal via Skype eller telefon då ni går igenom vad provsvaren visar. Efter det kommer han maila dig din personliga behandlingsplan, och hans exceldokument för provsvaren du ska ta under behandlingen. Samt om du frågar efter det, så kan du även få Eu-recept.

• UndrandeSökare
    Ariellan skrev 2017-11-05 14:01:01 följande:
    Skickar han provsvaren också eller säger han dom bara när man pratar i telefon?
    Efter du betalat hans faktura och mailat honom kvitto på att du betalat, så kommer han maila dig provsvaren.

Sen när du fått provsvaren på mailen kan du skriva ut dem om du vill hemma, så har du dem på papper framför dig när ni går igenom provsvaren via telefon eller Skype.

Ett bra tips är att du skriver ner alla dina frågor du har till Dr D i god tid innan samtalet, så du inte missar att fråga om det är något du undrar om, när det gäller provsvaren eller behandlingen eller något annat.
  • UndrandeSökare

Ariellan- Har du betalt Dr Ds faktura nu? Då kommer det nog mail med dina provsvar snart.

Har endast läst om en tjej tror jag som sa att dr D inte hittade något onormalt i hennes Usa-prover, men vad jag minns så fick hon behandling med IL ändå.

Minns tyvärr inte vad hon kallade sig eller hur det gick för henne.

• UndrandeSökare
    mumskastrull skrev 2017-11-07 08:49:25 följande:

Hej!

Nu har jag fått svar på mitt hcg-värde från igår.. Var tyvärr 4772..  

Var 2073 i torsdags.... Vad gör man nu? Känns konstigt att det fortsätter stiga...

Beklagar mumskastrull. Tror det kan fortsätta stiga långsamt ett tag innan kroppen fattar gallopen. I vilken vecka och dag är du nu? Har du mailat Dr D hcgresultatet? Hoppas du får svar från honom snart.
  • UndrandeSökare

Ariellan- Fråga om Fertilitetplus kanske kan hjälpa dig med remiss på de prover som saknas, eller har du redan frågat där?

• UndrandeSökare

Melina- Vad blir nästa steg för dig? Har du någon plan?

Har du embryon kvar i frysen? Har du fått testa Neupogen och/eller Humira?

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!