Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Källa...?!
Källa...?!
Singha: åh jag kände precis likadant inför första sprutan. Men glöm inte att bipackssedeln för Alvedon, Fragmin & Gonal inte är särskilt inbjudande heller... Jag resonerar som så att dels är det ingen ovanlig medicin, den ges ofta mot ganska vanliga sjukdomar som psoriasis, artrit & reumatism, dels har ju mitt immunförsvar varit sjukt, nu ska vi rätta till det och dels så ges det ofta i våra sammanhang i många andra länder, inget High Chaparall alltså.
Påskliljan: skicka dina andra värden också eftersom det hänger ihop.
De ska alltid tas med minst 2 veckors mellanrum, Braverman sätter tom 3 veckor mellan 2:a och 3:e sprutan.
Jag har fått pris på €570 + frakt från Aten men tyvärr framgick det inte om det var för 1 eller 2 sprutor. De finns ibland att köpa i det amerikanska immunologiforumet för ca 1000 USD för 2 + frakt. Men frakten är alltså vansklig, varför Singha valde att ta ut dem på Dr Ds recept i Sverige.
Holly: åhhh så underbara!!!
Criss mfl: jag vet inte om jag håller med längre. Det är en speciell, känslig och dyr behandlingsform, inte undra på att man har frågor! Det är viktigt att allt kollas och görs på rätt dag och får man inte svar så kanske saker & ting kan äventyras, vad vet jag. Det räcker inte med att han kanske (det vet vi inte) läser mailen och man ska inte behöva känna att det kan jag inte fråga för då får inte andra svar. Vi har gjort honom till en välbärgad man och det minsta man kunde begära då är att han anställer en assistent eller två, just nu sköter vi en del av sköterskejobbet här i tråden för att hjälpa varandra. Jag tycker inte det är okej längre och han tar hela tiden fler och fler patienter. Jag önskar att alla som ville kunde få hjälp men tidigare patienter blir uppenbarligen lidande. Min åsikt!
Haha, ja det vore väl nåt att hänga på väggen....
Om någon som ska till Aten på måndag läser detta så är jag tacksam om ni vill inboxa mig!
Jag tycker att den pengen för stöd under graviditet är ovärderlig, det kommer att komma så många oroliga tillfällen och det känns tryggt att ha någon som har koll på värden och kan ändra medicinering vid behov. Jag skulle absolut köpa den tjänsten. Men det förutsätter såklart att han svarar.....