• PeeWee44

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

pipperoni skrev 2016-11-07 21:11:14 följande:

Åker ner till Aten igen på torsdag för äggplock och blev plötsligt lite osäker, har för mig att jag hörde rykten om att Dr D höll på att flytta kliniken. Ni som varit där nyligen - är det fortfarande Fragokklisias 4 som gäller? (Går nog snabbare att få svar här än av Dr D... ) Tack!

Vi var hos honom för två veckor sen och kliniken ligger kvar där den var i juni. Vet ej adressen.

Lycka till!
  • PeeWee44

Är på Södersjukhuset nu och väntar på att göra hysto. Känns skönt, hoppas dom gör något och inte bara tittar.

Trevlig helg!

• PeeWee44
    lill111 skrev 2016-11-25 13:48:31 följande:

Lycka till kära du:)!!!

Nu är jag hemma igen. Hade tjock och ful slemhinna som läkaren tog bort. Operationen tog längre tid än planerat och blödde en del. Med facit i hand skulle jag inte ha gjort insättningen i oktober, fanns väl inte en chans att embryona skulle fästa i min fula slemhinna.

Ska bli intressant och se när dr D vill att jag börjar med Synarela och Neupogen.

Kram
  • PeeWee44
    pipperoni skrev 2016-11-25 08:03:10 följande:

Lycka till! Hoppas att det går bra och att du slipper få ont!

Tack, det gick bra. Hade en tjock ful slemhinna. Ont på uppvaket men nu har jag inte ont alls.

Kram
  • PeeWee44
    MoM11 skrev 2016-11-25 10:22:20 följande:

Hoppas det har gått bra idag PeeWee!

Tack! Se mina andra svar. Kram
  • PeeWee44
    Vallmo78 skrev 2016-12-08 18:48:23 följande:

Hej! Är det nån som vet om man kan få ut IL påsar från Apoteket på recept? Jag vet att de hade slutat med med det förra året...

Jag lämnade in eu-recept på riktiga apoteket och fick hämta 10st påsar dagen efter. Betalade runt 1100:- för det i somras.

Lycka till!
  • PeeWee44
    canada skrev 2016-12-09 11:15:11 följande:

Hoppas någon kan hjälpa mig här lite snabbt, fick tillbaka mina blodprov idag och de var inte bra, mejlade ner till dr D och fick tillbaka att jag skall ta 200ml il dropp asap, menar han dubbel dos il då, eller bara att det blir 200ml när man spätt ut det med nacl? Min tidigare ordination är 100ml il utspätt med 100ml nacl. Någon som fått samma ordination o vet?

Hej, då måste du ta två påsar. Se till att du får recept av Dr D på 250ml utskrivet, så du har när dom mindre påsarna tar slut.

Lycka till och trevlig helg.
  • PeeWee44
    Radar7 skrev 2016-12-22 11:20:34 följande:

Tack. Ja jag skall fortsätta prova idag. Ett av dem igår var Lloyd men det funka inte, trots färg. Ger dock inte upp!

God Jul

Jag har hämtat ut Eu-recept på vanliga Apoteket utan problem.

Kram
  • PeeWee44
    mumskastrull skrev 2016-12-28 19:16:34 följande:

Vad konstigt att han inte skrev något om det när vi mailade med honom 22 december...

Jag vet att Dr D har julstöket, men vet inte när han öppnar igen. Han läser säkert mail ändå.

Lycka till! Kram
  • PeeWee44

Hej på er,
    Har tagit Synarela i 9 dagar nu, väntar på mensen ska komma. Benen är väldigt svullna. Ska börja ta Neupogen dag fyra i när mensen kommer, dr D skrev ut anpuller som jag hämtat men det var inga sprutor med. Var på apoteket igår och dom vill ha recept på sprutor, vi får inget svar från dr D. Hur har ni andra gjort?
    Gott Nytt År! Nu hoppas vi på 2017.

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!