Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Letat i tråden men hittar inte era hotell tips. Orkar ni skriva igen? Gärna på billiga hotell.
Letat i tråden men hittar inte era hotell tips. Orkar ni skriva igen? Gärna på billiga hotell.
Snälla kan ni hjälpa mig? Jag skulle behöva veta exakt vilka prover Dr D vill att man tar under behandling här hemma i Sverige samt vid positivt graviditetstest. Detta för att min vårdcentral vill veta det innan de kan lova mig att ta dem. Och om de inte kan ta dem kan jag inte åka till aten för vi har verkligen inte råd att lösa allt privat och betala för det Så snälla kan jag få veta vilka proverna är, skall nämligen träffa vårdcentralen imrogon. Snälla håll tummarna at tde konverterra recept samt tar blodproverna. Nervöst!!!
Tusen tack
Åh så tråkigt Zin nu är ni två väl som behövt uppleva bedrövelsen att inte få barn trots en Atenbehandlibg? Hur brukar Dr D förklara det? Brukar han redan innan tro att flera behandlingar behövs? Urs jag är efter alla mina ivf och allt läkarna testat nervös att inte ens Aten skall hjälpa ... Ska man verkligen våga chansa?
Jag vet men jag är ibland trött på just det jag vill så gärna ha barn med min älskling men vet så väl vad all smärta innebär för en relation. Klart min tidigare historia påverkar och gör mig livrädd för att våga chansa ... Tänk om just jag, igen är den som inte lyckas - för någon måste ju dra den nitlotten väl?
Puss på Er nu ska här sovas och drömas bebis
Vi är där 10-13 och skall bo på Marina (billigt säger fröken fattig i tråden, kostar 597kr för tre nätter).
Hoppas! Vi fick ledigt men det var lite meckigt iom att vi arbetar på samma jobb. Att sedan lösa det med barn var nästa steg (vi ha rtre barn med tre ex). Och nu ikväll är äntligen biljetterna bokade. Hittade för 4988kr, dock ej direkt flyg hem men det känns ok.