• Cathy

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Snart lycklig; misströsta inte än! Det är ju bara en vecka efter äl! Och värden behöver inte ha gått upp än, dessutom har du tagit immunmedicin nu en längre tid så kroppen kanske inte reagerar lika starkt? Molvärk är bra Och ja, bra att du lyckas sänka ditt prolaktin. Jag håller tummarna för tänk om

• Cathy

Snart lycklig; kollade bloggen. japp, Falun ger intralipider nu till allt fler - tjohoo för att vi har en sån klinik i Sverige!! Kan inte nån som går i Falun fråga dem om de kunde tipsa sin systerklinik (St Göran) här i Sthlm om droppet? På så sätt sprids nyheten säkert till vår vän på Sophiahemmet också Nu förstår ni väl alla att jag är ironisk haha

• Cathy

Zin; Jamen det är ju bra då om Swanson också har GMP Jag känner inte till dem men Pharma Nord känner jag från jobb sammanhang väldigt väl och vet att jag kan lita på deras produkter

• Cathy

Angel; är bara lite nyfiken - hur högt tnf hade du? För det fick du sänkt med 'bara' IL, du tog inte Humira e.dyl?

• Cathy

lill; ledsen att det inte funkade för dig nu Du har väldigt högt tnf vet inte om IL är nog, du kanske behöver Humira. Har inte Dr D föreslagit Humira? Kram på dig

• Cathy

Angel; men rätt högt tnf iaf...hur många IL tog du innan du plussade? Är glad för att du hade sån tur Ta hand om dig kram

• Cathy

Solkattan och Snart Lycklig; grr att det inte tog sig Håller tummarna för nästa försök. Snart lycklig, ditt tsh är väldigt högt, du kör väl bara inte FET innan du fått ner ditt värde...

• Cathy

Zwillinge; det Dr D ser i provsvaren om cykeln är bra eller dålig är inget speciellt (för det borde varje gynekolog kunna annars undrar jag vad de riktigt läser under studietiden) men jag undrar samma sak som du - hur i all världen inte en enda svenska gyn någonsin uttalat sig om cykeln kvalitet?!?

• Cathy

Vilaa; jag förstår precis dina känslor! Jag kände mig då så bitter över alla omkring mig (särskilt de närmsta vännerna) som blev gravida även om det inte var bort från mig att de lyckades men ändå...jag kunde inte umgås med dem utan undvek mina vänner som var gravida. Jag mådde så dåligt av att se deras grav magar. Det var mitt sätt att klara av situationen och har inte samvetskval över det..tänk på att de flesta lyckas förr eller senare

• Cathy

Snart lycklig; hoppas att ditt tsh stigit bara temporärt av något och att det vid nästa provtagning har kommit ner. Kram Zwillinge; jag gjorde mf-utredning efter bara ett dokumenterat missfall. Ville det för att jag kände att nåt var fel i kroppen. Utredningen visade ju dock ingenting men glad att jag gjorde den ändå. Hittade en gyn som gav mig remissen till blodprov men hon skulle nog inte gjort det om jag inte varit så bestämd. Lycka till, det går nog!

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!