Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hade faktiskt också så att kring v12 skenade leukocyterna plötsligt iväg. Märkligt. Undrar vad det beror på?
Hade faktiskt också så att kring v12 skenade leukocyterna plötsligt iväg. Märkligt. Undrar vad det beror på?
Katt; jag känner inte till hur potenta Mia Lundins DHEA är men det problem jag ser generellt med dhea som man köper på nätet är att man inte vet vad pillerna egentligen innehåller, alltså hur mycket dhea. Dessa företag som gör dhea kontrolleras ju inte på samma sätt som läkemedelsföretag. Och eftersom det finns prasteron i Sverige som man kan ta så varför inte ta det när man vet exakt vad man proppar i sig?
Fidelia; både mina leukocyter och lymfocyter höjdes, samtidigt.
Bars; jag käkade också Pharma Nords Q10 - den är absolut bäst! Bra att veta att Örtagubben säljer uniqinol varianten! Har de även 100mg tabletterna? Annars måste de väl kunna beställa dem eftersom de redan har Pharma Nords produkter.
lill; blödde du efter ET? Om du gjorde det så kan detta som kom imorse vara från ET? Annars har jag haft rosa flytningar med Crinone. Om ditt tsh ligger på 1.6 nu efter stimulering så är det ok men bäst att följa upp värdet nör du blir gravid. Mitt tsh steg efter flera stimuleringar så ju fler ivfer man gör desto större är risken att sköldkörteln inte hinner med ifall man har underliggande sköldkörtel problem. Tyvärr vill våra ivf kliniker spara pengar och därför tar de inte blodprov varken före och helst inte heller under behandling. Man måste själv ställa de kraven! Ruva lugnt nu lill - dina hormoner kan du undersöka sen senare om det skulle behövas Är du orolig nu över din prog nivå kan du alltid ta 2st Crinone/dag Håller tummarna! Kram
Zwillinge; intressant att Dr D bett dig testa östrogen, FSH och prolaktin - tar du pravidel? Han vill förmodligen se kopplingen hormonerna emellan, när prolaktin sänks så sänks FSH och östrogen höjs
Zwillinge; oj det var högt FSH. Bra att han har koll på dina hormoner. Hoppas FSH kommer ner nu snabbt.
Solkattan; tjohoo för de små som du fått i frysen! Total wihte cells=leukocyter
Snart lycklig; jag håller tummarna för ett miraklernas mirakel!
Veronica; jag har fått värk i alla mina leder efter fl - om det är för att jag slutat med kortisonet eller pga graviditeten vet jag inte.