Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Zin, jag skulle gå in o beställa dhea från din hemsida, länken funkar inte, har du tid att titta på det?😊
Zin, jag skulle gå in o beställa dhea från din hemsida, länken funkar inte, har du tid att titta på det?😊
[quote=67628420][quote-nick]Hemliga damen skrev 2012-11-19 20:33:06 följande:[/quote-nick]Tack alla för supporten! Jag har ju inte kört immunologspåret även om planen var att jag skulle ta IL. Jag har hängt här för att jag farit till Aten och Penny. Vi lägger ned för vi inte har ekonomin och orken längre. Och jag fyller 46 idag. Fast ska jag vara ärlig skulle jag kunna fortsätta men man måste sätta stopp någon gång. Många kramar![/ Stor kram Hemliga damen🌺🌺🌺
Inlägget blev lite konstigt men jag ville skicka kramar till Hemliga damen.
Grattis Stumpan! Kör du il och hela immunkalaset?
Välkommen Fenan, vad bra att ni får hjälp nu😊 jag antar att Lotus har berättat om kliniken, inboxa mig annars! Lotus, vad är det du undrar över i receptet? Har dr skrivit ett recept som du ska använda här?
När jag var i kontakt med apoteket så sa de att dosen måste stå, så översätter dem dosen till svanska produkter, dvs 150 ml är ju vad du ska ha. Vill du att jag kollar vad som står på påsarna? Fragminet borde de också kunna översätta, annars kan jag kolla mina svenska recept om du vill. Hur är det med betalning av produkterna? Gäller högkostnadsskyddet eftersom Gerkland är med i Schengen? Ninnin o Lotus, dr svarar bara om man behöver göra något har han sagt. Märkligt men det är så det funkar...