Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Ja jag vet att det inte går men typ dubbel dos omega tre kanske eller??????
Zinfandel; hihi, vi har båda våra egna knep Kram vännen
En fråga till er alla - Hur många här inne känner sig riktigt frusna i slutet av ruvningen (om det misslyckats) eller i samband med mf...?
tjorven; vad jag förstått så tänker Dr G lite annorlunda än Dr D för han trappar ner pred efter v.12. Men han gör det säkert även för att du tar ivig och han tänker att det är nog? Du tar ingen IL? Här iaf länken till Dr Braverman om D--vitaminet - http://www.preventmiscarriage.com/Reproductive-Immunology/Treatments/Vitamin-D3-Therapy.aspx - det kan du alltid ta! Håller tummarna för dig! Stor kram
tjorven; förstår att Dr vill vara på den säkra sidan och retestar nk men jag funderar på många andra här inne som gått hos Dr D som inte retestar just nk (Zin - vad tycker du?) men som ser förändring i blodstatus. Jag tycker inte du ska chans nu när du kommit så långt men funderar om man behöver retesta nk hela tiden om du ändå får ivig var 4:e vecka? Bara en fundering...? (tänkte just på kostnaden..). Ok, IL biter inte på dig...det var tråkigt.
Nja, det finns vitamin D2 och vitamin D3 som inte är lika. I hälsokost kan du köpa PharmaNords D-pearls (D3-vitamin), finns i två olika styrkor. Kan rekommendera det för det är kapslar med olivolja så upptaget blir bättre än med andra D-vit piller.
Hihi vilken sprutsnackis
criss; klart du vågar ta sprutan själv. Tryck ihop 'fläsket' i magen och så trycker du in sprutan i en liten vinkel
(45 grader max) så att den vassa nålkanten är uppåt mot dig alltså. Det kommer att gå så bra så! Lycka till!
Hjärte; å tråkigt att du inte svarat bra på IL, jag hoppas att värden sänks efter denna gång!
Men som tjorven sa så kan det finnas ett samband mellan leukocyterna och prednisolon eftersom prednisolonet ökar kortisolnivån som i sin tur påverkar antalet vita blodkroppar.
Å härligt Poussin!