Cice: du får ursäkta men jag fattar faktiskt inte ritkigt. Om jag förstår det rätt så var du hemma den 30 juni och var hemma förra veckan när du ordnade blommorna till Lully. Varför nämnde du inget om att du fått uppsöka sjukhus akut i Aten..? Du har bara skrivit att du fått ont i brösten. Du skriver att du fick dropp den 21 juni, på tisdagen, fick du en allergiska reaktionen först på fredagen menar du eftersom det var då du skulle flugit hem egentligen? På onsdagen verkade allt ok...? Du skriver också att du gjorde hysteroskopi, ett operativt ingrepp, kan det ha varit det som gav komplikationer? När utfördes den? Du skriver också att du sattes på Penys antibiotikakur, + immunterapi + hystero (och var du även hos Ludmila veckan före?), kanske allt sammantaget blev mycket för din kropp? Om Dr D var så hjälpsam som du säger, varför har du inget förtroende kvar för honom? Har du fått svar på proverna? Förlåt att jag är trög, jag fattar bara inte riktigt händelseförloppet här, hur allt hänger ihop och vad som är gjort och inte .