Stort grattis till dig StinaB och ett väldigt fint och känslosamt inlägg. Det är märkligt hur (be)rörd man kan bli av någon man inte känner, men som ju delat samma kamp som en själv. Du (och alla andra här inne) är så otroligt värda att få lyckas! Hoppas allt går bra där hemma med den lilla nu också. <3
Gällande dragmin och att moderkakan skulle lossna har jag inte heller hittat något mer belägg för att det skulle kunna hända, förutom den läkaren som sa det till mig. Jag hittar ju däremot många som tagit fragmin under hela graviditeten (även utanför den här tråden) och har inte läst om den typen av komplikation någonstans. Fortsätter med mina sprutor och får försöka tänka bort det han sa.
Just nu är det lång väntan och sjukskrivning på mig, min servil och moderkaka ligger tydligen väldigt nära varann och de är lite oroliga för att detta kan orsaka ett mf när det ska bli en liten "växtspurt" där inne nu. Jag kan ju inget annat än vänta, hoppas och oroa ihjäl mig, men den där känslan av att aldrig känna sig helt lugn verkar ju snarare var ett allmäntillstånd än något tillfälligt för oss som går igenom dessa processer..