pipperoni skrev 2016-02-04 11:53:39 följande:
Dag 9 efter transfer och det känns som att hoppet är ute. Tog hcg igår och fick resultatet nu, under 3. Testdag är på söndag. De första dagarna var jag tröttare än vanligt och kände lite "drag" i livmodern, men sedan i måndags har jag inte känt någonting, så jag hade inte så stort hopp innan heller.
Just nu känns allt bara svart och tomt. Misslyckandet sammanfaller dessutom med att jag skulle varit i vecka 39 nu om jag hade fått behålla det pickande hjärta vi såg i somras. Det skulle ha blivit min 44-års present i mitten av februari. Hur ska jag orka ladda om igen? Jag vill inte ge upp än, men vet inte hur mycket mer av den här psykiska terrorn jag klarar...
Sorry för deppigt inlägg.
Åh så ledsen att höra! jag vet så väl hur du känner och mår :( själv är jag inne på ruvardag 6 och det känns inget annorlunda än alla tidigare försök. så som du säger man vågar inte ha så stora förhoppningar. jag brukar gråta ut ordentligt en dag eller två .sen försöka börja planera nytt, för mig har all ny planering och förberedelse gjort att jag kunnat tänka på annat.hoppas du har bra stöd av din karl och vänner, det är bra att få ur sig sin sorg. stor kram till dig! du har mer ork och energi än du tror, ge inte upp nu!