april12 skrev 2013-04-12 18:24:40 följande:
Hej allihop. Blev bestulen på barcelonas flygplats med dator o Filofax igårkväll. I Filofaxen låg alla anteckningar som jag skulle ha med till aten och frågar . Skulle vara oerhört tacks am om ngn lite kort kunde säga hur mkt läkemedel man ska köpa med hem och vad det heter? Visst var det viktigt med en ordination med hem? Några andra tips? Jag åker på söndag och har tid måndag. Lully hill, vi kanske ses där. Jag o min man ska bo inne i city. ( 4 missfall på 2 år)
Hej!
Jag flyger 9.45 med Swiss. Har tid på kliniken 10.30.
Hur åker ni?
Inboxa mig gärna!
Vänner,
Jag blir tokig!!!
Har en äggblåsa och jag har varit i valet o kvalet om jag skulle åka för att plocka den. Vi har nu bestämt att jag ska åka. Man vet inte hur många fler bra ägg man kommer att få i min ålder. På mina hormonvärden verkar det varar ett bra ägg.
Dr D ville att jag skulle göra UL i går och sedan skulle vi höras om det blir äggplock på lördag el måndag beroende på UL resultat. Jag mailade o smsade till honom i går resultatet från UL, Inte ett ljud från honom. Jag höll på att gå upp l limningen!!!
I eftermiddags fick vi kontakt då var han jätteförvirrad och trodde först att det var torsdag i dag!! När han fick mitt resultat (äggblåsa 19,5) blev han nervös och ordinerade ytterligare två sprutor Oralgutran. (Jag kommer alltså att ta 3 st totalt i dag)
Det finns ju liksom inget alternativ än äggplock på måndag så här på fredag eftermiddag. Fan vad sur jag blir!!
Han skulle ju höra av sig i torsdags!!!
Jaja, nu sprutar jag Oralgutran men glömde fråga honom om jag även ska ta de 75IE Menopur som jag tagit. Jag har mailat och SMSat men än så länge inte ett livstecken. Jag får snart nervproblem av det här!!
Vad tror ni? Visst tar man Menopuren som vanligt??