Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Athen: jag håller mina tummar och tår för er! Kram!
Athen: jag håller mina tummar och tår för er! Kram!
Grattis AnnC!
Är inte så aktiv med inlägg men läser ikapp med jämna mellanrum.
Redan47: Grattis! Och stort grattis till HRE också till de små! Wow vad underbart med tvillingar, blir så inspirerad!
Aylak: Ledsamt det inte gick denna gången. Och tråkigt med neggiga kommentarer.
Givetvis en tanke till alla er andra som kämpar också, ruvande osv. heja heja!
Solkattan: Bravo, modigt gjort! Kul höra de börjats forska om våra problem.
Mom2012, så ledsamt att höra, usch, varm kram.
Givetvis Grattis till er andra PinkLily mfl som myser med magen.
Jag kan inte bestämma vilken ÄD-klinik bara. Vore bra hos Dr D eftersom vi var där för immuntester knappt ett år sedan, men ev enklare logistiskt tex Riga. Känns som ett stort projekt...kanske måste överge tanken på syskon till mitt änglabarn.
AnnC: det är jättehärligt höra det går framåt och bra!
Förlåt om jag glömt nämna någon, som sagt, gläds åt alla som lyckas, liksom er som kämpar på, ovasett resultat! Önskar jag hade er psykiska ork och inre drive.
Hej, fortsatt grattis till de som plussat nyligen och alla som kämpar vidare.
Nu har vi äntligen startat ÄD processen. Vi valde en klinik i Barcelona, helt Ok klinik tror jag, trevliga, med många engelska patienter enligt en tråd. Dock innebar den administrativa biten mycket väntetid mellan tests /läkarbesöket/adminbesök osv. Kan säga att Dr Senor var mycket skeptiskt mot immunbehandling pga "icke vetenskapligt bevisat", men sa att det är upp till mig, men underströk att det rekommenderar han inte. Det struntar jag i, eftersom jag har autoimmuna problem och redan varit hos Dr D och stämt av med honom att köra parallellt. Dr Senor rekommenderar hystoskopi, men ej krav.. är det dyrt i Sverige utan remiss? Snart startar letandet efter lämplig donator. :)