Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Athen: jag upplever att om inte akut så dröjer svar /lämnas utan kommentar. Ibland, när jag vill veta hur gå vidare, påminner jag honom efter ett tag och fw mitt mejl och då svarar han direkt.
Athen: jag upplever att om inte akut så dröjer svar /lämnas utan kommentar. Ibland, när jag vill veta hur gå vidare, påminner jag honom efter ett tag och fw mitt mejl och då svarar han direkt.
Snart lycklig: Grattis att du nu får vara äntligen lycklig! Jättehärligt det såg fint ut efter första halvlek. Och du inger mig stort hopp betr ÄD som jag nu börjar överväga...
Grattis HRE vad roligt att höra! Minns inte riktigt...åkte du utomlands?
Grattis Redan och ni andra nygravida! Och tack SL för ÄD pepp, kan jag behöva nu och framöver. Just nu en liten paus och fundera på nästa steg.
Hej, jag har en fråga om ulcerös kolit.
Jag undrar om det finns någon här som har ulcerös kolit och behandlas med immunsupporten?
Jag har nämligen UC, körde full immunsupport inför mitt senaste fet insättning, tyvärr så blev det inget men jag åkte på ett skov, jag funderar på om det var baby aspirin och claxinet som utlöste mitt skov. Finns det någon här som lider av sjukdomen och som är insatt i Immunmedicinen. Eftersom Cleaxine och baby aspirin kan sätta igång blödningar så är jag orolig över att det kanske var medicinen som satte igång mitt skov. (?)
Jag lider av ulcerös kolit och pco det är ingen bra combo när man försöker bli gravid. Jag tar tacksamt emot alla tips och råd från er erfarna vänner som håller den här fantastiska tråden vid liv.
Solkattan: vad tråkigt... :(
Stort grattis, Snart/nu äntligen/ lycklig!!! Wow vad häftigt! Visst inger du mig hopp, planerar ÄD under hösten. Tänk, vad du kämpat och äntligen kommit i mål, en sån glädje..njuuut! Och grattis även till alla andra som plussat senaste månaderna!
Intressant höra hur det går för alla, håller tummar och tår för er alla i väntan på att själv starta ÄD under hösten....Allmän fråga ang förvaring av intralipid..glömde lägga i kylen...tror det var ohälsosamt varmt inomhus en vecka i somras och nu måste jag kasta bort allt?
Jag hade nog slängt Intralipid påsen eftersom det är en fettlösning och dessa är alltid känsliga för värme.
De kostar ju inte så mycket jämfört med så mycket annat i de här sammanhangen:)
Tack för alla svar om werlabs och blodprover. Jag mailade ang. prolaktin, frågade werlabs om man kan ta det separat, tyvärr så gick det inte Jag löste det på sahlgrenska (Gbg), jag fick bekosta själv dock, inte så farligt, kostade 243kr.
Äggutag blir på fredag och insättning på sön, om någon undrar. Lovar att återkomma. Kram