• lill111

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Har idag fått fragmin utskrivet för att testa inför nästa graviditet....hur stor dos fick ni? Mina sprutor är på 5000 ie..låter mkt, men kanske ska vara det..gym skrev ut på min begäran genom dr Mattiessen....en annan fråga är när ska jag börja med prednisolon och vilken dos? Tack, tack!

• lill111

Tack, tack igen TWH...nej, vi har blivit naturligt gravida, hoppas så nu med....jagmätermäven Trombyl 75 mg per dag...tror jag kör samma som dig där 10 mg pred, från ägglossning och 15 vid plus....undrar just om jag ska köra på med Trombylen? Humm, många frågor igen...kram alla är så glad att i finns....

• lill111

Förväntansfull: jag vill mer än gärna komma i kontakt med den svenska Läkaren... Kan jag mejla dig? Tusen tack!!

• lill111

Angla:Mighty greens blandar jag med apelsin juice och färskpressad citron... Då går det ok

• lill111

Tack Che, jag dricker ju nu ca 5 koppar per dag, kaffetant:) men de ggr jag varit gravid har jag slutat tvärt, men tror ni att det kan påverka äggkvaliten? Tack alla för all hjälp!

• lill111

Tack alla för bra svar....blir lite orolig här, jag äter ju massor med extra vitaminer t ex hög dos av e, d och b6- vitamin samt 4000 mg omega 3 per dag, kanske stärker immunförsvaret för mkt, eller vad tror ni???, drickerju också mighty greens på rekommendation av kinesiolog....kanske ska dra ner på vitaminerna, phuuu, vilken huvudbry jag fick nu...:/ kram alla!

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!