Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Så rolig sida!!! Har läst en massa där o räknat o hcg stegringen är mycket bra!!
Kram
Snart Lycklig - Det är nästan 20 grader i Aten såg jag på vädret i går kväll!!! Försök att njuta lite! Kram och lycka till!
Zin- har du några tankar kring Mighty Greens o vissa vitaminer?
Ni som tar extra kalcium. Googla på magnesium och samspelet med kalcium. För mycket kalcium drar ut magnesium ur kroppen. Magnesiumbrist kan bla ge värk o stelhet i kroppen. Fibromyalgipatienter får bla tips om magnesium. Jag åt mycket kalcium under graviditeten och har nu enorm stelhet i kroppen. Vet inte om det beror på magnesiumbrist men har börjat ta tillskott och mår bättre.
Dvitamin kan få ned höga nivåer av TNF-a också har jag just läst mig till. Det finns studier på det.
Hej vänner!
Här är oroligt och deppigt! Skriver här för jag har inte sagt något till mina vänner IRL. Men måste få ventilera min oro någonstans.
Jag var på mammografi o UL av brösten i måndags. På UL såg de något som de ville ta biopsi av. Så det gjordes och nu går jag och väntar på svar! Hade hoppats på svar innan påsk men nej. Jag måste vänta hela påskhelgen.
De sa att jag inte skulle oroa mig alltför mycket, troligen är det något annat. Men som en del av er vet har vi bröstcancer i släkten och min syster gick bort i det för 6 år sedan.
Nu är det tvärstopp på syskonförsök tills vi vet.
Ja det blir en orolig påsk:(