Angla skrev 2012-07-04 11:39:24 följande:
Phu, här deppas det ... förr vid iVF gick jag med huvudet högt men jag ids inte det längre. Att vänta på test är så skit tycker jag. Är livrädd för minus och hur jag då ska orka ta nya tag? Kände jätte mycket i livmodern och äggstockarna i söndags och måndags ... nu bara mindre och mindre fast mer på kvällarna. Precis så var det i december då jag är övertygad om att jag var gravid men när vi väl testade så var det negativt så klart. Så vad är det so msäger at tdetta ksulle betyda något nu? Vill helst ligga raklång och spy från morgon till kväll - men jag vet ju att inga mår så dåligt så här tidigt om ens någonsin ... Blä!!!
Vad innebär det när preembryona har ojämnt antal celler? Hur negativt är fragmentering?
Usch, känner igen det där IVF-deppandet, det är så sjukt psykiskt påfrestande att ruva. Är det på fredag du ska ta HCG?
Ojämt antal celler tror jag egentligen inte är nån större fara, om embryot däremot är mycket fragmenterat är chanserna att lyckas mindre... som jag förstått det i alla fall.