Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Och samma sak här - man kan ju bara hoppas att allt är som det ska. Har du fått tid för VUL än?
Och samma sak här - man kan ju bara hoppas att allt är som det ska. Har du fått tid för VUL än?
TWH: Först och främst, så oerhört tråkigt att det inte gick vägen! Stor kram till dig.
Men din idé känns fantastisk tycker jag! Familjeliv är fortfarande det enda ställe jag läst om immunologiska orsaker till barnlöshet på, hade jag inte hängt här hade vi nog aldrig listat ut vad som felades. Att få en svensk klinik i framtiden som inte bara kan upplysa om vilka metoder som finns utan också förmedla kontakter (både till utländska kliniker och till positiva läkare/VC/kliniker i Sverige som kan hjälpa till med dropp, recept etc) vore alldeles fantastiskt!
Grattis Hjärte, vad härligt! Ang IL, Dr D har sagt att jag ska ha 180 ml per gång, det får bli på ett ungefär eftersom påsen innehåller 250 ml.
Jam08: Jag får faktiskt ingen saltlösning utan kör droppet bara som det är. Det är säkert bra att använda saltlösning också men det funkar fint utan också.
Hjärte: Långt kvar tyvärr, jag avundas dig som vet att allt är okej...
Criss00: Jag brukar ta FBC en vecka efter IL, så det varierar kanske lite beroende på person. Dr D brukar skriva i samband med att han ordinerar IL hur långt efter man ska ta FBC.
TWH: jag får inte heller det, är imponerad av att du lyckats hitta en läkare som vill skriva ut det, Zin!
Gravida på naturlig väg:
Gravida genom IVF/FET:
Försöker på egen hand/alternativt i vänteläge:
Pågående IVF/"ruvare":
Hörni, är Dr D definitivt på semester nu eller får ni fortfarande mailsvar från honom? Har skickat testresultat till honom nu och jag vet ju att han bara svarar om han vill ändra något men jag tänkte bara kolla om han ens läser mailen?
Undrar lite över när jag behöver nästa IL nämligen. (Hjärte, har han gett dig något slags schema över IL?)
Hjärte: Du går hos barnmorskorna på Östermalm, visst? De borde ju vara vana vid Dr Ds ordinationer, det är ju flera från tråden som går där!
Grattis till fint VUL-besked!