Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Lillebob, kör direkt med tanke på hysto. Lyssna på Penny.
Lillebob, kör direkt med tanke på hysto. Lyssna på Penny.
Jag körde som du Ananda, men lade till en vaginalt till natten ngn gång i början.
Jag körde som du Ananda, men lade till en vaginalt till natten ngn gång i början.
Jag har en fråga till... Läste tidigare i denna eller annan tråd att det är bättre att ta fragmin/klexan på kvällen. Jag har tidigare tagit på morgonen. Gör det stor skillnad?
Tar ni neupogen morgon eller kväll? Samtidigt som fragmin/klexan? Eller är det bättre att ta dem olika tider pga nålsticken?
Jag googlar och blir inte klok på nåt!!
Jag har lämnat mensblod där allt sett bra ut.
Hej tjejer!
Ytterligare en efterlängtad Aten-/Dr D-bebis är född. Vi fick vår efterlängtade son i söndags kväll. Akut kejsarsnitt v 34+3 pga svår havandeskapsförgiftning. Lille plutt mår jättebra, men jag kämpar fortfarande med mitt höga blodtryck.
Det är så fantastiskt och jag är så lycklig!
49 år och nyss fått mitt första barn. Skam den som ger sig. Vill gärna inge lite hopp.
Kram.
Tack för alla grattis! :) Grattis till dig också Sammet! Lillkillen mår bra, jag jobbar på med mitt höga blodtryck och framförallt med att få igång amningen, som ännu inte gett mera än några droppar. Pumpar och pumpar. :(
Allt är ändå så fantastiskt! Han är helt underbar.
6e juli fick jag henne utsnittad. :)
Det kommer, försök låta bli ha det som ett krav då vlir stressmoment större och då släpper inte kroppen till. Tålamod! Han är så liten ännu. Kan inte tro han kan suga tillräckligt hårt ännu. Ta din pump med ro. Andas! Kram