Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hur ordinerar Serum IL och övrig immunsupport då? För de kör väl inte utifrån FBC eller?
Hur ordinerar Serum IL och övrig immunsupport då? För de kör väl inte utifrån FBC eller?
Victoria - kolla vilken klinik du ska träffa Dr D på - han har en ny klinik inne i centrala Aten som han mer och mer växlar över till. Tror inte han påbörjar några nya patienter på den gamla kliniken i Marousi. Jag har embryon i frysen, därför fortsätter han med mig på det gamla stället för att slippa flytta dem.
Jag är just nu i Aten och har idag transfererat en fryst och en färsk blasto. Denna gång verkar han inte tycka jag behöver IL utan att det räcker med Neupogen - och de andra medicinerna såklart.
Jag PM:ar dig![/quote]
Jag har skickat om till dig.
Här är adressen till dr d
Om ni ska till kliniken i Marousi, som ligger på Fragokklisias 4, så ta tunnelbanan till tunnelbanestationen som heter Kifisias den är närmast. Därifrån är det ca 10min promenad till klniken.
Det var en biokemisk. HCG 3 idag... så inte gravid mera
Kollade hormoner förra gången, då låg progesteron på 63, när jag var typ 3_4 dagar efter ÄL...
tack så mycket... det börjar kännas mer o mer omöjligt. Det blir mensblodstest nu.
Jag har mejlat på den nu men innan var det på hemsidan jag skrev i kontakta oss inte mejlet i forumet då jag inte tycker det är säkert att mejla på okända mail adresser, går ju att göra fejkade mejkadresser för att jäklas. ;) (www.lifeclinic.gr/contact.php) där mejlade jag.
Men om jag gör mensprov och hysteroscopy hos Serum vad bör man göra hos Dr D då? Är de mer immunförsvaret eller finns de annat man kan kolla?
Vi tänkte va i Grekland max en vecka är de möjligt om man ska göra olika tester på flera kliniker?
Fler i min närhet får fler barn nu och de är så jobbigt för jag blir så deprimerad och vårt barn frågar efter ett syskon. :(
Jag har mejlat på den nu men innan var det på hemsidan jag skrev i kontakta oss inte mejlet i forumet då jag inte tycker det är säkert att mejla på okända mail adresser, går ju att göra fejkade mejkadresser för att jäklas. ;) (www.lifeclinic.gr/contact.php) där mejlade jag.
Men om jag gör mensprov och hysteroscopy hos Serum vad bör man göra hos Dr D då? Är de mer immunförsvaret eller finns de annat man kan kolla?
Vi tänkte va i Grekland max en vecka är de möjligt om man ska göra olika tester på flera kliniker?
Fler i min närhet får fler barn nu och de är så jobbigt för jag blir så deprimerad och vårt barn frågar efter ett syskon. :(