stumpan81 skrev 2013-10-28 19:58:06 följande:
Detta med endo har börjat snurra i mitt huvud. Tänk om jag har det, och att det orsakar alla min MF.....Men jag har ju inga symtom. Vill verkligen hitta orsaken till mina MF, inte bara medicinera för att trycka ner immunförsvaret. Något är det som triggar mitt immunförsvar att stöta bort fostren, men VAD? Både min svenska läkare och Penny står helt frågande. Inte heller Dr G lyckades ju hjälpa mig. Nu är det bara jag själv som måste forska vidare, ingen lätt uppgift!
Mm. Snurrar rejält i mitt huvud med nu, åh, så jobbigt....just att man inte kan ha några symptom gör det ju ännu värre.....blir som sagt galen på allt detta...,,känns som att jag inte orkar mer snart, ledsen om jag blir lite negativ, men måste få ur mig det bara....vill med veta VAD som orsakar mina mf, så knepigt innan sonens kom så inga mf/ma, men dr d hävdar ju att mitt immunförsvar är triggat och att jag kommer bli hjälpt av immunmediciner....vi får väl hoppas på det....hur många ggr har du kört med immunmediciner vid graviditet?