Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Vallmo: Jag har också lutinus, enligt bipacksedeln ska man ta dem 30 dgr efter konstaterad graviditet. Jag startade förvisso med mina lutinus direkt vid plus.
Vallmo: Jag har också lutinus, enligt bipacksedeln ska man ta dem 30 dgr efter konstaterad graviditet. Jag startade förvisso med mina lutinus direkt vid plus.
Mammasusan: samma här. Känner inget alls. Man behöver inte känna så mycket så vi håller tummarna nu :D
Godmorgon fina!
Nu har jag fått mina provresultat. Kan ni hjälpa tyda det? Mina B- leukocyter är nu från 8,8 till 11,2 och B- lymfocyter är från 4,0 till 5,5.
Absolut en höjning dock hur ska jag justera mina mediciner och om jag ska ha IL dropp denna v? Tog sist i fredag.
Är otroligt tacksam för er kloka input och svar! <3
Tack :)
Godmorgon! Jag är verkligen ingen expert men de gånger mina värden har stigit på det sättet har Dr D sagt att jag behöver IL närmaste dagarna, så ta ett idag eller imorn. Vid ett tillfälle höjde han också korisonet från 10mg till 15mg så du bör def inte sänka det iaf. Håller tummarna!
Men tänk om du är gravid själv :))! Håller tummarna!! Ha en skön sommar du med.
Hej alla!
När donatorn äntligen blev klar då kommer inte min mens. Skit också, nu hinner vi antingen inte med första försöket hos dr D innan han semester stänger. Suck.
Varför ska denna resa vara enkel?
Lycka till alla och ha en skön sommar!
Tack jättebra att veta. Hur tänker han med leukocyterna?
Jag fick IL dropp idag så det känns lugnt :)
Peewee- ta ett gravtest och testa. Fick du utslag på Äl- test denna månad? Så du är säker på att du haft ägglossning? Hoppas det ordnar sig.
Lilly - Serum och Dr D (Life clinic) är 2olika kliniker. Jag la tidigare itråden ut 2 sidor med info om Life clinic. Kolla mina tidigare inlägg. Annars maila Dr D och fråga om han har någon ny hemsida.
Vallmo- Dr D brukar vilja att man tar ett nytt dropp snart om lymfocyterna är höga (över 3-3.5). Så ha det i minnet varje gång du får dina provsvar, att är lymfocyterna höga försök boka in ett nytt dropp inom de närmaste dagarna.
PM ar dig :)
Hej tjejer finns en som ger dropp i Stockholm. Har någon av er varit hos henne och isf hur går allt till?
Hej fina!
Jag började blöda igår så missfall är ett faktum nu! :((
Är helt förstörd och ledsen! Varför funkar det inte. 5:e ET 3 missfall;(
Håller tummarna för er <3
Blödning betyder inte automatiskt missfall, vi är många i tråden som har haft blödningar men har varit fortsatt gravida. Jag fick t o m ut klumpar av levrat blod, men visade sig inte komma från livmodern ... Missfall konstateras med blodprov och ultraljud, och helst en ska en period gå efter det innan graviditet kan anses att verkl vara avslutad. Sluta inte med medicinerna förrän missfall verkligen konstaterats. Ivf graviditeter blöder oftare än vanliga graviditeter. Lycka till!
Tack söta Du. Sitter på jobbet och vill bara hem och ta mina mediciner....kan inte klockan ticka fortare...
Åh nej skickar kramar..Håller alla tummar att det "bara" var en vanlig blödning och inget missfall kram!