• Cice

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Hej Zinfandel

Mitt modersmål är portugisiska   från Brasilien 
    .
    Kram

• Cice
    Gomorronkram till er alla{#emotions_dlg.flower}

CurylRed    jag håller tummarna  för er.  Lully va roligt att snart  du kan hålla din lilleman. Det glädje mig att allt går bra till dig.

Jag hoppas att allt ordnar sig till oss  här på F&l, vi kämpar o vi lider en hel del, men viktigaste av allt är att vi ge inte upp.

Jag behöver lite information om Dr.D klinik.

Hur lång är det från flyggplats ?   

Kan ni rekommenderat en  bra, hotel nära klinik ? jag vill helst kunna promenera till klinik.

Jag ( vi ) funderar på att stanna där   några dagar   .Finns det något   roligt i närhet som man kan nytta av ?

Hur mkt tid bhvr jag vara tillänglig till klinik ?  

Är det lätt att få  tå på mer organisk odlat mat där ?

Kan jag handla allt medicin i Aten ?      Är det ngt problem med att komma in i Sverige med de mediciner från Aten ?

Jag önskar alla en mkt trevligt dag i solen: Jag bhvr allt min kraft för att kunna koncentrera mig på mitt jobb när solen skinner.. Jag  vill bara vara ute och äta glass.... hahahaha.   Solig
  • Cice

Hej  på er.
     jag har fått en email fraån Dr. D i fredags. Han skickade från den adress;

lifeclinic@googlemail.com

Det  är  adress som jag fick av Zin, tror jag . Jag   pratade med Dr.  d i fredags oså, han sade att han har mkt jobb och massor email  oså, och han har inte hunnit  att läsa, och det kmr att dröja ett tag ( minst tre dagar ) för att han ska kunna svara på alla email.

Jag tror att om man är redan i behandling o ngt onormal  inträffa, så  man alltid ringa till Dr. D.                           Jag har ringde  Dr.D 3 ggr  och han har alltid svarat . 

Om man behöver ringa till Aten,  lite billigare, man kan alltid köpa en telefonekort, som kostar 120 kronor, och med det kan man pratar i ca 13 timmar .

Jag önskar er en trevlig dag,
     Kram   

• Cice
    Ljusgläntan skrev 2012-06-10 16:03:16 följande:

Det låter som att han skulle behöva hitta en läkarkollega som kan börja jobba där med så de hinner med alla patienter... Tur han orkar Dr D!!

Ljusgläntan,
     Det verkar som han är på gång med det oså, Nalle.

Vill du hans telefonnr? om du vill jag kan inboxa det till dig.
    Jag tycker att det går mkt  snabbare  att ordna tid mm, när man prata direkt med honon.

Kramiz

• Cice

Hej  Ljusgläntan  {#emotions_dlg.flower}

Det var så lite så  .  Det är meningen att vi ska hjälpas åt.

vem är Ludmila ? och var gör hon ?  Har jag missat ngt viktigt? jag  skriver inte så mkt men jag  försöker insupa allt av nytta, hehehe.Cool
     Jag o ch maken har skickat våra prov till Penny i Aten för undersökningen ; Hidden clamydia  mm.

Ljusgläntan, när åker  du till Aten ?  Jag ska  kanske snart åka,  vi kanske springer på varandraGlad

Jag åker ensam i  och med att min man  jobbarRynkar på näsan.

Kram

• Cice

Tack tack zin,

Jag har ringte men det var lite för sent, hennes telefontid är till klockan 09.00. Jag har skickat en email.
      jag hoppas att hon svara snart.

Jag önskar en bra dag till Er alla,

Kram  

• Cice
    Hjärtefröjd  {#emotions_dlg.flower}

Lycka till  I Aten, jag hoppas att allt går bra till er.
    Håller tummarna så de blir blå! Nalle   .  

Välkommen  TWH   Nalle

Kram
  • Cice

Gomorronkram på Er.

Tack tack Perry6...

Hej Lilly hur mår du ?  Jag hoppas att allt är bra med dig och lilleman .{#emotions_dlg.flower}Hjärta 

Jag har precis pratat med Lumila ondrasek,  och hon har tid  bara efter den 13 augusti, oh life, oh life. va ledsen jag blev.

Jag har trots att gnäll från SU jag har  lyckats att göra alla prov ( till Dr.D) här i Sverige. Jag tycker att man ska stå på sig och försöker att prata med ngn vettig läkare, så kanske det hjälper.
    värför ska man betala privat när  man har redan betalat så mkt skatt. Jag  har kopierar allt studier om immunoligsk reaktion och graviditeter samt missfall. Jag visade det till några neurologer samt endrokrinologer i SU. De läkare gav mig remis till kvinnoklinik trots min  ålder, . Jag tror att de orkade inte mer med mina argumenter, hahaha.  Herre gud vad jag blev prattig den dag. hahaha.

Nu gåller det bara skicka blod till Chicago.  Snälla hur gör man det?

Snälla hur gör man det? Mina planer är har alla proverna klara för att kunna åka till Aten. Jag hoppas att jag kan få svara från Penny ( Hidden clamydia , mm.) idag.

Jag önskar alla en trevlig dag{#emotions_dlg.flower} 

• Cice

Tack snälla  zin {#emotions_dlg.flower}

Jag vill ha alla prov resultat i hand när jag åker till Aten.  Trots att ibland tycker jag att jag börde göra det i Aten i  med att  jag har redan fått  nästan alla prov svar,utan en provsvar  som jag hoppa att s  få nu  denna vecka .

Jag är trött på allt väntan, och vill börjar en behandling  snart, tid hinner i väg och jag blir inte yngre, Rynkar på näsan.

jag blir lätt gravid, men jag få missfall lika lätt oså.Gråter  

Vad  tycker du att jag borde jag ? Skäms . 

• Cice

Hej HollyG,

Enligt TCm diet ska man drar ner på allt vit mjöl samt komjölk och nötkött.    I den boken  " The fertility cure ", finns det en mkt bra beskrivning om vad är det som man bör äta, dvs en  lista  till varje specifikt  område . Jag har även sammanfattat  den sista studien om DHEA på svenska ( dos, hur den verkar,mm). .

.Om du vill jag kan  inboxa den till dig 

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!