Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hej Zinfandel
Mitt modersmål är portugisiska från Brasilien
.
Kram
Hej Zinfandel
Mitt modersmål är portugisiska från Brasilien
.
Kram
Hej på er.
jag har fått en email fraån Dr. D i fredags. Han skickade från den adress;
lifeclinic@googlemail.com
Det är adress som jag fick av Zin, tror jag . Jag pratade med Dr. d i fredags oså, han sade att han har mkt jobb och massor email oså, och han har inte hunnit att läsa, och det kmr att dröja ett tag ( minst tre dagar ) för att han ska kunna svara på alla email.
Jag tror att om man är redan i behandling o ngt onormal inträffa, så man alltid ringa till Dr. D. Jag har ringde Dr.D 3 ggr och han har alltid svarat .
Om man behöver ringa till Aten, lite billigare, man kan alltid köpa en telefonekort, som kostar 120 kronor, och med det kan man pratar i ca 13 timmar .
Jag önskar er en trevlig dag,
Kram
Hej Ljusgläntan
Det var så lite så . Det är meningen att vi ska hjälpas åt.
vem är Ludmila ? och var gör hon ? Har jag missat ngt viktigt? jag skriver inte så mkt men jag försöker insupa allt av nytta, hehehe.
Jag o ch maken har skickat våra prov till Penny i Aten för undersökningen ; Hidden clamydia mm.
Ljusgläntan, när åker du till Aten ? Jag ska kanske snart åka, vi kanske springer på varandra.
Jag åker ensam i och med att min man jobbar.
Kram
Tack tack zin,
Jag har ringte men det var lite för sent, hennes telefontid är till klockan 09.00. Jag har skickat en email.
jag hoppas att hon svara snart.
Jag önskar en bra dag till Er alla,
Kram
Gomorronkram på Er.
Tack tack Perry6...
Hej Lilly hur mår du ? Jag hoppas att allt är bra med dig och lilleman .
Jag har precis pratat med Lumila ondrasek, och hon har tid bara efter den 13 augusti, oh life, oh life. va ledsen jag blev.
Jag har trots att gnäll från SU jag har lyckats att göra alla prov ( till Dr.D) här i Sverige. Jag tycker att man ska stå på sig och försöker att prata med ngn vettig läkare, så kanske det hjälper.
värför ska man betala privat när man har redan betalat så mkt skatt. Jag har kopierar allt studier om immunoligsk reaktion och graviditeter samt missfall. Jag visade det till några neurologer samt endrokrinologer i SU. De läkare gav mig remis till kvinnoklinik trots min ålder, . Jag tror att de orkade inte mer med mina argumenter, hahaha. Herre gud vad jag blev prattig den dag. hahaha.
Nu gåller det bara skicka blod till Chicago. Snälla hur gör man det?
Snälla hur gör man det? Mina planer är har alla proverna klara för att kunna åka till Aten. Jag hoppas att jag kan få svara från Penny ( Hidden clamydia , mm.) idag.
Jag önskar alla en trevlig dag
Tack snälla zin
Jag vill ha alla prov resultat i hand när jag åker till Aten. Trots att ibland tycker jag att jag börde göra det i Aten i med att jag har redan fått nästan alla prov svar,utan en provsvar som jag hoppa att s få nu denna vecka .
Jag är trött på allt väntan, och vill börjar en behandling snart, tid hinner i väg och jag blir inte yngre, .
jag blir lätt gravid, men jag få missfall lika lätt oså.
Vad tycker du att jag borde jag ? .
Hej HollyG,
Enligt TCm diet ska man drar ner på allt vit mjöl samt komjölk och nötkött. I den boken " The fertility cure ", finns det en mkt bra beskrivning om vad är det som man bör äta, dvs en lista till varje specifikt område . Jag har även sammanfattat den sista studien om DHEA på svenska ( dos, hur den verkar,mm). .
.Om du vill jag kan inboxa den till dig